دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

در حالی که ماجرای حضور علیرضا بیرانوند در باشگاه پرسپولیس هر روز ماجرای تازه ای به خود می گیرد، این دروازه بان در برنامه زنده شبکه خبر حاضر شد.

به گزارش افلاک، دروازه بان ملی پوش نفت که به دنبال ایجاد سیاستی برای دریافت رضایتنامه اش بود در عین حال که در این برنامه نسبت به عدم دریافت رضایتنامه و البته حق و حقوق خود از نفت گلایه داشت بارها از قنبرزاده، مدیرعامل نفت که روی خط برنامه زنده حاضر شده بود درخواست می کرد شرایطی فراهم کند تا به جمع پرسپولیسی ها بپیوندد.

در بخشی از این برنامه علیرضا بیرانوند در اعتراض به تمدید قراردادش با نفت به مدت یک سال دیگر عنوان کرد: قراردادی که من با نفت به امضا رسانده بودم مربوط به تیرماه بود و البته هواداران پرسپولیس از من گله دارند که چرا بعد از مذاکره با این باشگاه قراردادش را تمدید کرده است.

قنبرزاده در این باره البته بیرانوند را به دوئل فراخواند و گفت: قرارداد شما مرداد ماه عقد شده و با توجه به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در این بازه زمانی به ثبت رسید. می توانید با مسوول ثبت قراردادهای سازمان لیگ در این زمینه تماس بگیرید و مطمئنا توضیحاتی در این باره خواهند داد. البته اگر آقای بیرانوند در این ارتباط معتقد است قرارداد غیرقانونی است یا مشکلی دارد می تواند فردا در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شود و اعتراض و شکایت خود را اعلام کند. هر رایی آنها صادر کنند ما خواهیم پذیرفت.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top