دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

.

هدایت تیم فوتسال ستارگان لرستان در رده بزرگسالان را آقایان،مسعود میرآقایی  هبت پور بیرانوند و حسین آشناگر بعهده دارند.این تیم در لیگ دسته ۲ ایران میتواند حرفها برای گفتن داشته باشد اما این ادعا مستلزم حمایت همه جانبه می باشد.

در این راستا مدیر و سرپرست این باشگاه گفت: از تمامی افرادی که ما را در شکل گیری این تیم حمایت کرده و خواهند کرد تشکر میکنم.

حسین آشناگر با اشاره به اینکه تمام هزینه های این باشگاه بعهده خودم می باشد اظهارداشت: در سالن کارگران خرم آباد روز ۲۲ دیماه با آبی پوشان اهواز بازی داریم که امیدواریم بتوانیم دل مردم لرستان را شاد کنیم.

وی در پایان از درویش پور نائب رئیس هیات اجرایی مجموعه ورزشی کارگران و مهندس کرم وند مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بابت در اختیار گذاشتن سالن ورزشی و خوابگاه تشکر کرد و خطاب به لرستانی ها برای حمایت از این تیم گفت: منتظر حضور سبز همه مردم شریف لرستان در روز  ۲۲ دیماه ساعت ۱۵ در سالن کارگران خرم آباد هستیم.

اسامی تیم فوتسال ستارگان لرستان هومن سرهنگی، آرش یوسفی محمدی،امین شکاری،ولی اله یوسفوند،علی اکبرسپهوند،امیرشمس الدینی،عرفان سیاهپوری(خرم آباد)

سبحان افرازه،قاسم آژ( الیگودرز )

محمد پارسا کیا (دورود)

سیدمحمدموسویان،علی میرزایی،محسن کوشکی،افشین کرمی (بروجرد)

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top