دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

استاندار لرستان جزئیات روز دوم جستجوی کوهنوردان مفقود شده اشترانکوه را عنوان کرد.

به گزارش افلاک، دکتر موسی خادمی در این رابطه اظهار کرد: با تلاش و پیگیری گسترده و شبانه روزی اعضای شورای عالی مدیریت بحران استان، به کارگیری دو فروند بالگرد و 60 نفر از مجرب‌ترین کوهنوردان حرفه‌ای هیات‌های کوهنوردی استان، فدراسیون کوهنوردی ایران، امدادگران هلال‌احمر استان و... در یک عملیات سخت و طاقت‌فرسا،  در دومین روز انجام عملیات امداد ونجات و جستجوی مفقودین این حادثه تاسف بار، ظرف روز جاری پیکر 6 نفر از جانباختگان پیدا و به بیمارستان امام علی شهرستان ازنا برای طی مراحل قانونی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه تاکنون اجساد 8 نفر از جانباختگان این حادثه تاسف بار پیدا شده است، افزود: تلاش برای یافتن نهمین فرد مفقود شده این حادثه بنام سید علی حسینی همچنان ادامه دارد.

خادمی خاطرنشان کرد: با توجه به تاریکی هوا، سرمای شدید و شرایط مه‌آلوده منطقه، امکان ادامه جستجو در روز جاری مهیا نیست و ادامه عملیات جستجو به امروز یک شنبه موکول می‌شود. مقدمات لازم برای حمل و انتقال اجساد جانباختگان به صورت گروهی فراهم آمده است.

وی ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار جانباختگان این حادثه دردآور و آرزوی شادی و آرامش ارواح طیبه این عزیزان و صبر جزیل برای بازماندگان از درگاه ایزد منان، یادآور شد: عملیات جستجو تا پیدا کردن آخرین فرد مفقود این حادثه با جدیت تمام توسط اعضای شورای عالی مدیریت بحران استان ادامه خواهد شد.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top