دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

این روزها که همه فکر و ذهن‌مان و تمامی اهالی فوتبال هم‌گروهی با تیم‌های سطح اول جهان است و فوتبال‌دوستان برای این رویداد مهم(جام‌جهانی 2018) لحظه شماری می‌کنند متاسفانه برخی رسانه‌ها از تریبون‌های خود می‌خواهند با پرداختن به موضوعات بی‌پایه و اساس ذهن‌های مردم را مشوش کنند.

اساس رسانه برای جلب توجه مخاطب و اغنای آن اخبار به‌روز دسته اول و ناب است ولی آیا می‌توان بدون سند و مدرک ذهن او را مغشوش کرد؟ می‌شود بنا به برداشت‌های شخصی فرد یا افرادی را محکوم کرد؟

چند روز پیش دوباره عادل فردوسی‌پور در برنامه نود موضوعی را مطرح کرد که تعجب همگان را برانگیخت. چند وقتیست این برنامه بخشی از برنامه خود را بر روی تیم ته‌جدولی سیاه‌جامگان(مشکی‌پوشان) گذاشته و با مطرح کردن موضوعاتی همچون سحر، جادو و به تازگی قرارداد بستن با بازیکنی که با تیم دیگر قرارداد داشته، آرامش را از این تیم گرفته است.

این گزارشگر معروف فوتبال در آخرین اظهار نظر خود در خصوص این تیم مشهدی گفته چون حسین بهاروند فرزند همایون بهاروند سرپرست سازمان لیگ در تیم سیاه‌جامگان توپ می زند این تیم از رانت او استفاده کرده و موضوع قرارداد با بازیکن پدیده را مسکوت گذاشته است. وی مدعی شده که حسین از رانت پدرش استفاده کرده و در این تیم توپ می زند.

جناب آقای فردوسی‌پور خودتان بهتر از هر کسی می‌دانید لرستان چه بازیکنان بزرگ و سطح بالایی به فوتبال کشور معرفی کرده که بهتر است تاریخچه آنها را مرور کنید و تیم خیبر و افتخار آفرینی‌اش در سال‌های نه چندان دور که بزرگان این مرز و بوم همانند سلطان علی پروین بر آن صحه می‌گذارند. باید بگوییم هیچ بازیکن لرستانی بارانت به این فوتبال و سطح اول آن نیامده و اگر آمده با خلاقیت استعداد و پشتکار مثال‌زدنی لر بودن آمده و نیازی به رانت و رانت خواری ندارد.

شاید بهتر است بدانید که شمایی که دم از رانت و رانت‌خواری می‌زنید نگاهی به بازیکنان تیم ملی بیندازید آیا وحید امیری، علیرضا بیرانوند هم با رانت؟؟؟ شاید بخواهید بگویید اینها هم با رانت بهاروند به تیم ملی آمده‌اند؟؟

اگر آقای بهاروند می‌خواست از رانت استفاده کند به نظر شما نمی‌توانست در تیم‌های بزرگتری توپ بزند؟ مگر نه این است که پدرش رئیس سازمان لیگ بوده و نمی‌توانست به قول شما از رانتش استفاده کرده و در تیم انتهای جدول نباشد؟

آقای فردوسی‌پور به خدا حیف است بخواهید فوتبال لرستان و زحمت‌کشان این خطه که در گمنامی محض به سر می‌برند و بردند را با حرف‌هایی  که از اساس دروغ محض بوده و تشویش اذهان عمومی است زیر سوال ببرید.

 

 

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top