آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

سرمربی تیم فوتبال بانوان خیبر خرم‌آباد، وجود مشکلات را باعث نتایج بسیار ضعیف و شکست با تعداد گل زیاد تیمش می‌داند.

به گزارش افلاک، بنفشه حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره نتایج ضعیف تیمش( پنج شکست متوالی) اظهار کرد: تیمی که قصد دارد در لیگ برتر شرکت کند، باید یکی دو ماه قبل از آغاز بازی‌ها استارت بزند و این در حالیست که ما به علت مشکلات زیاد، شب پیش از نخستین بازی لیست را ارسال و بازیکن‌ها را جمع کردیم.

وی ادامه داد: بحث مالی فصل قبل و امسال خیلی ما را اذیت کرده و از بابت این مشکل رنج می‌کشیم. اسپانسر نداریم و بدون پول در لیگ برتر شرکت کردن، سخت است.
حیدری تصریح کرد: شش هفته از لیگ برتر سپری شده و هنوز بازیکن‌های ما در این فصل سرما یک لباس گرم متحدالشکل ندارند. تنها 14 بازیکن داریم که پنج تا شش نفر از آنان سابقه بازی دارند و مابقی برای نخستین بار در این فصل روی چمن بازی کرده‌اند.


سرمربی تیم بانوان خیبر با اشاره به اینکه پنج بازیکن لرستانی داریم، اضافه کرد: بازیکن‌های غیربومی به پول نیاز دارند ولی با این شرایط شرمنده آنها هستیم. کمبود بازیکن مهمترین مشکل ماست و ادامه همکاری با توجه به شرایط، معقولانه نیست.


وی در پاسخ به پرسش ایسنا که چرا با این شرایط ادامه می‌دهید؟ گفت: قراردادم سفید بوده و تنها دلیل آغاز و ادامه همکاری این است که هیچ مربی‌ای با توجه به شرایط هدایت خیبر را به عهده نمی‌گرفت و هرچند این نتایج به ضررم بوده اما با وجود مشغله کاری به‌خاطر تیم شهرم چاره‌ای ندارم. در کادرفنی فقط سرمربی و سرپرست داریم و به شدت با کمبود نیرو مواجه هستیم.


حیدری افزود: از همان اول هم به مسئولان تیم گفتم با این شرایط در لیگ شرکت نکنیم بهتر است اما آنها تأکید کردند که نباید این فرصت را از دست بدهیم.


 سرمربی بانوان خیبر تأکید کرد: با این شرایط ما باید چطور نتایج خوب بگیریم، وقتی کمبود بازیکن داریم و سرشار از مشکل هستیم؟ امیدوارم در نیم فصل مشکلات حل شود تا بتوانیم چند بازیکن خوب به تیم اضافه کنیم.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top