دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 889

 

سرمربی خیبر خرم آباد :علیرغم مشکلات فراوان مالی با قدرت برای صعود خیبر می جنگیم .

 به گزاش  افلاک ورزشی  ،سرمربی موفق خیبرخرم آباد در گفتگوی اختصاصی باافلاک گفت :با همه مشکلات شدیدی که داریم ولی به همت بازیکنان و همکارانم با قدرت ادامه می دهیم.

خادمی در خصوص بازی آینده تیمش بیان کرد:این هفته در برابر تیم پاس همدان قرار خواهیم گرفت و اولین بازی دور برگشت محسوب میشود , تیم پاس رفته رفته خودش را در جدول بالا کشیده , می خواهد از میزبانی بهره ببرد و دنبال کسب سه امتیاز است. 

  اما بچه های ما نشان دادن تیم یکدستی هستند و میخواهیم روند رو به جلوی خودرا ادامه دهیم.

سرمربی جسور خیبر ادامه داد:

هفته پیش بازی سخت و پرفشاری را برابر نفت امیدیه انجام دادیم تیمی که قبلا سرمربی آن بودم و کاملا با تیم و محیط آشنا بودم و خدارو شاکریم که با امتیاز برگشتیم.

در شرایط کنونی بازیکنان از هر لحاظ مشکل دارن ' تغذیه , درآمد و روحیه  ولی ایثار میکنند که مارا تنها نمی گذارند و برای سربلندی لرستان تحمل کرده اند بنده به نوبه خودم از تک تکشان تشکر میکنم و امیدوارم هرچه زودتر شرایطی مهیا شود تا شرمنده این بچه ها نباشیم.

مهردادخادمی در پایان گفت:بنده چند پیشنهاد رسمی دارم و شرایط مالی مناسبی هم ارائه کرده اند ولی من همه آنها را جواب منفی دادم چون وظیفه دارم کنار تیم شهرم باشم و دراین وضعیت نامناسب کمک حال جوانان دیارم باشم.

از هواداران فهیم خیبر تقاضا میکنم حتما تیم را حمایت کنند و مشوق بازیکنان باشند تا انشالله همه جشن صعود را مجددا تجربه کنیم.

نوشتن دیدگاه

Back to Top