دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 889

 

در هفته نهم لیگ دسته سوم فوتبال ایران در جدال شش امتیازی و حساس دو تیم استقلال رامشیر و پردیس خرم آباد در ورزشگاه تختی رامشیر با تساوی یک بر یک به پایان رسید .
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی افلاک ورزشی ، تیم‌ خوب و یکدست پردیس خرم‌آبادبا هدایت و مربیگری مربی باهوش و خوش اخلاق خود فرداد صفاپدیر و گلزنی مهاجم تمام‌نشدنی و خوش تکنیک خود در یک جدال سخت و شش امتیازی در برابر رقیب اصلی و جدی خود استقلال رامشیر در استادیوم تختی این شهر علیرغم‌برتری تا ثانیه های پایانی  با ضعف داوری  وپنالتی بادآورده و تحت تاثیر تماشاگران رامشیزی پیروزی را با تساوی عوض کرد تابااین  تساوی همچنان در صدر جدول باقی بماند وبا خیال آسوده به بازیهای آتی خودنگاه کند .
شاگردان فردا صفا پذیر مربی جوان و با اخلاق خود که علیرغم‌مشکلات شدید مالی و عدم‌حمایت مسئولان ورزش استان با غیرت و تعصب مثالزنی غیر ممکن ، را ممکن ساخته و با اقتدار در حضور تیم‌های متمول جنوبی در صدر گروه خود قرار دارد .
این‌تیم‌ با کمترین امکانات با مساعدت مدیر عامل و مربیان خود و پول تو جیبی بازیکنان و حمایت هیات فوتبال استان در بحث سخت افزاری روزگا. سخت خود را سپری می کند.
البته ما به بی توجهی برخی نامسئولان بی کفایت ورزش عادت کرده و امیدواریم استاندار جدید استان نگاه جدی به مقوله ورزش داشته باشد.
 ترکیب پردیس در مقابل استقلال رامشیر  :سید علی موسوی ،ایمان القاصی (c)،میلاد بهاروند ،مسعود جلالیفمهدی نیک نجات،محمد مرادی،مصطفی بیرانوند،امین امان الهی،سجاد بازگیر
سید مهدی سهرابی ،مسلم دریکوند سرمربی : فردادصفا پذیر مربیان  :محسن اسکینی محسن اسکینی - قاسم رحمانی - اسلام دهقان سرپرست: بیرانوند

 گروه چهارم:

مهرگان دره شهر 1–3 سپاهان ایذه

استقلال بنه گز 1–1 فرهنگ رامهرمز

فولاد یاسوج 3–0 شاهد پلدختر (عدم حضور نماینده پلدختر)

استقلال رامشیر 1–1 پردیس خرم آباد

استقلال رامهرمز 0–0 پیام چغادک

سه شنبه(96/08/09)

پرسپولیس بنه گز– سپاهان خورموج(ساعت ۱۴:۳۰)

خبر :کریم داودی نژاد

نوشتن دیدگاه

Back to Top