دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 889

 

  در هفته هشتم لیگ دسته سوم فوتبال ایران در گروه چهارم دربی فوتبال لرستان در زمین شماره دو ورزشگاه تختی خرم آباد با برتری دو بر یک پردیس خرم آباد در برابر نساجی به پایان رسید .

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی افلاک ورزشی ،در این دیدار دو تیم خوب این روز های لیگ دسته سوم فوتبال ایران که جدالی سختی با جنوبی نشینان فوتبال بلد برای صعود به مزحله نهایی لیگ دسته سوم دارند به مصاف هم رفتند .

شاگردان فرداد صفا پذیر مربی جوان و خوش آخلاق پردیس برای رسیدن به صدر جدول در برابر تیم سخت کوش و با مهره نساجی بروجرد قرار گرفتند .

تیم بروجردی با اتکا بر دانش احمد لطفی مربی جوان خود و حضو بازیکنان باتجربه و خوبی همچون وحید حسنوند ،معین نظام الااسلامی  مسعود جوانمردو آرمان گودرزی برای پیروزی و حضور در جمع مدعیان در برابر پردیس قرار گرفت .

در این دیدار پردیس رو درخشش خیره کننده مهاجم تمام نشدنی و خوب خود مسلم دریکوند و بازی خوب امین امان الهی بهاروند ،سید علی موسوی ،ایمان القاصی و سیجاد بهارروند توانست با گلهای دقایق 20از روی نقطه پنالتی و 43مسلم دریکوند در برابرتک گل دقیقه 70معین نظام الااسلامی به سه امتیاز شیرین دست یابد و به صدر جدول صعود کند .  در این دیدار تیم پردیس در دقیقه 46یک پنالتی را توسط مسلم دریکوند روی درخشش فردین تقوی از دست داد .  

 

قضاوت بازی بر عهده امیر ایاز با کمک سجاد نجفی زاده و فرشید سالمی از ایلام بود.

پردیس  در حال حاضر با یک بازی کمتر هم امتیاز تیم اول یعنی استقلال رامشیر در رده دوم جدول قرار گرفت و خود را برای بازی حساس و 6 امتیازی هفته آینده در رامشیر مقابل استقلال این شهر آماده می کند.

 ترکیب تیم پردیس خرم آباد :سید علی موسوی ،ایمان القاصی ،میلاد بهاروند،مهدی نیک نجات ،مسعود جلالی ،

محمد مرادی ،سجاد بازگیر ،امین امان الهی ،رضا دریکوند ،محمد جودکی ،مسلم دریکوند  سرمربی: فرداد صفاپذیر

مربی: محسن اسکینی - قاسم رحمانی - اسلام دهقان

مربی دروازبان ها: اسماعیل میرزاپور

 اسامی تیم نساجی :فردین تقوی ،مسعود جوانمرد،آرمان گودرزی ،مجید کریمی ،فرهاد جودکی ،محمد مرادی ، مرتضی مهدی پور ،مرتضی بشیری ،عباس محمدی ،وحید حسنوند و معین نظام الااسلامی  سرمربی :احمد لطفی  

خبر :محمود داودی نژاد

نوشتن دیدگاه

Back to Top