آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 889

 

در هفته هفتم لیگ دسته دوم فوتبال ایران ،خیبر خرم آباد در ورزشگاه شهدای قدس همدان  موفق شد  شهرداری این شهر را در جدالی پر گل سه بر2شکست دهد .

 به گزارش  افلاک ورزشی  ، در هفته هفتم لیگ دسته دوم فوتبال ایران شیرمردان بی اداعای خیبر در دیار هکمتانه دست به کار بزرگی زده وبا نتیجه سه بر دو بر حریف متمول و با امکانات خود غلبه کرد .

شاگردان مهرداد خادمی پس از دو هفته ناکامی توانستند در یک دیدار سخت و نفسگیر در برابر شهرداری به یک پیروزی شیرین دست پیدا کنند .

در این دیدار بازیکنان خیبر در فاز هجومی با ارائه یک نمایش زیبا و جذاب توانستند با زدن سه گل به حریف خود نمایش دلپذیری از خود نشان دهند ولی این تیم در فاز دفاعی و دفاع تیمی همچنان با مشکل دست و پنجه نرم می کند وبرای رسیدن به مرحله دوم و در نهایت لیگ دسته اول باید با پوشش نقاط ضعف و تقویت خط دفاعی چاره ای بیندیشد .

در این دیدار دو تیم در این دیدار برای کسب پیروزی به میدان رفتند، اما در پایان این تیم  خیبر بود که با کسب هر سه امتیاز بازی تا حدودی جبران مافات کرد و فاصله خود را با صدرنشینان کم کرد.

نیمه اول با پنالتی زود هنگام برای خیبر همراه بود، در دقیقه 12 خطای مشهود مدافعین شهرداری یک پنالتی را نصیب میهمان کرد که علی صدرا ضربه پنالتی را به زیبایی به تور دروازه حریف چسباند تا خیبر به اولین گل بازی دست یابد.
بازی متعادل دو تیم در میانه میدان ادامه یافت که این بار شهرداری همدان در دقیقه 34 با شوت مجید شعبانی به گل تساوی رسید و شادی را به اردوی میزیان آورد؛ اما این شادی دوام چندانی نداشت و سه دقیقه بعد ضربه سر زیبایی مسعود ستاری دروازه شهرداری همدان را برای بار دوم باز کرد، تا خیبر 2 بر یک پیش بیفتد.
اما شاگردان گل محمدی سریع‌تر از خیبری‌ها پاسخ این گل را دادند و در دقیقه 39 رضا بهرام پور گل دوم را برای شهرداری همدان به ثمر رساند تا نیمه اول با نتیجه 2 بر 2 خاتمه یافت.
با شروع نیمه دوم بازی در میانه میدان ادامه داشت تا این که خیبر خرم‌آباد با گل دقیقه 84 مصطفی بیات پیروزی را به اردوی سبزپوشان لرستان آورد تا این بازی زیبا با نتیجه 3 بر 2 به سود آن‌ها خاتمه یابد.

ترکیب تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد: امیر مراد کلاری، فرزاد بهاری، مسعود ستاری، سینا عارف نیا، مصطفی سلگی، علی صدرا (از دقیقه 45 مصطفی بهرامی)، محمد بیرانوند، مصطفی علیخانی، اسماعیل شهبازی، پژمان قرمزی (از دقیقه 70 جواد ابراهیمی)، مجتبی جادری (از دقیقه 57 مصطفی بیات)، سرمربی. مهرداد خادمی. سرپرست. کیانوش کهزادی

نتایج نهایی هفته هفتم لیگ_دوگروه4

خوشه طلایی ساو0- نفت امیدیه1

⚽️نصرالله درفشی

کیمیا فرایند قم0 پاس همدان0

شهرداری فومن4 - شهرداری بم0

⚽️سید علی یحیی زاده(۳ گل) - امیر تیزرو

شهرداری همدان2- خیبر خرم آباد3

⚽️مجید شعبانی - رضا بهرام پور

⚽️علی صدرا - مسعود ستاری - مصطفی بیات

پالایش نفت آبادان2- گیتی پسند اصفهان1

 

نوشتن دیدگاه

Back to Top