دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 889

 

 

علی‌یاور عزیزپور با اعلام برنامه‌های هفته تربیت بدنی در سال96، از تنوع این برنامه‌ها نسبت به دوره‌های پیشین خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی افلاک ورزشی ، مدیرکل ورزش و جوانان استان،  با اشاره به در پیش بودن هفته تربیت بدنی، گفت: امسال نسبت به دوره‌های گذشته، برنامه‌های اجرایی در هفته تربیت بدنی و ورزش، هم از نظر کمّی و هم از نظر کیفی، شرایط متفاوت و مطلوب‌تری خواهد داشت.

 

علی‌یاور عزیزپور با اشاره به اینکه، 26مهر تا 2 آبان، هفته تربیت بدنی است، گفت: برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی امسال، برنامه‌ریزی خوبی از سوی کارشناسان ما صورت گرفته که امیدواریم به نحو شایسته و مطلوبی اجرا شود.

 

وی، شعار هفته تربیت بدنی و ورزش در سال 96 را «ورزش، سلامت، فرهنگ و امید» عنوان کرد و گفت: برای ایام این هفته، برنامه‌هایی متناسب با شعارهای اعلامی از سوی وزارت ورزش و جوانان در نظر گرفته‌ایم که امیدواریم تاثیرگذار باشد.

 

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان همچنین با اشاره به اینکه 27 مهرماه مصادف با دومین روز هفته تربیت بدنی است و کلیه اماکن ورزشی تحت پوشش این اداره کل به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد، گفت: در این روز، طرح استفاده رایگان از اماکن ورزشی کشوری است و ما در استان لرستان نیز، به صورت رایگان در خدمت علاقمندان به ورزش خواهیم بود.

نوشتن دیدگاه

Back to Top