آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

عضو تیم سنگ آهن بافق یزد، کاهش تیم‌های لیگ برتر را دلیل افزایش سطح بازی‌های این لیگ عنوان کرد.

به گزارش افلاک، رحیم مومنی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: سه هفته از لیگ برتر سپری شده که تیم ما دو برد و یک باخت داشته و در رده‌ی دوم جدول هستیم.

وی با بیان اینکه هدف ما قهرمانی و کسب سهمیه جام باشگاه‌های آسیاست، ادامه داد: سنگ آهن بافق تیم ریشه‌داری در هندبال بوده است. ما شش ملی‌پوش داریم و  سرمربی تیم از بهترین مربیان ایران است.
مومنی‌زاده با اشاره به اینکه سطح بازی‌های لیگ برتر افزایش یافته است، تصریح کرد: چون لیگ هشت تیمی شده، اکثر تیم‌ها ملی‌پوش دارند و بعضی دیدارها با اختلاف گل کم به پایان می‌رسد؛ چون تعداد تیم‌ها کم شده، کیفیت بهتری را شاهد هستیم و بازی‌ها سخت و فشرده هستند.
این هندبالیست لرستانی یادآور شد: چند تیم باکیفیت که اسپانسرهای خوبی هم داشته‌اند در یکی دو سال اخیر از حضور در لیگ برتر انصراف داده‌اند و متأسفانه از لحاظ مالی این موضوع به ضرر هندبالیست‌هاست.
وی در ادامه با بیان اینکه هندبال تهران تیم خوب ندارد، تاکید کرد: اگر می‌خواهیم لیگ برتر هندبال پیشرفت بیشتری داشته باشد باید در پایتخت تیم‌داری شود و مثل فوتبال، والیبال و... در تهران تیم خوب داشته باشیم.
مومنی‌زاده با اشاره به اینکه در حال حاضر هندبال تنها رشته توپی ایران است که ۱۱ لژیونر در بهترین لیگ‌های اروپایی دارد، گفت: آمار و عملکرد مناسب لژیونرهای ایرانی نشان می‌دهد هندبالیست‌های کشورمان چیزی از بهترین‌های دنیا کم ندارند.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top