آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

رکابزن تیم ملی در بخش استقامت جاده از اینکه نتوانسته در رقابت‌های جهانی شرکت کند، ناراحت است.

به گزارش افلاک، آروین معظمی گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اعزام نشدن به رقابت‌های ‌جهانی اظهار کرد: ویزاها صادر نشد و به همین علت نتوانستیم به کشور نروژ محل برگزاری مسابقات قهرمانی جهان اعزام شویم. 

 وی ادامه داد: ظاهراً سفارت نروژ در کشورمان در دست تعمیر بوده و یک گروه واسطه می‌خواستند ویزا بگیرند که طول کشیده و نتوانستند این کار را انجام دهند. 

 معظمی گودرزی با بیان اینکه از نرفتن به رقابت‌های جهانی خیلی ناراحت هستم، تأکید کرد: شرکت نکردن در چنین رقابت‌هایی لطمه خیلی بزرگی به دوچرخه‌سواری کشورمان و جایگاه رکابزنان می‌زند. 

 این رکابزن لرستانی در پاسخ به پرسشی که چرا برای حضور در رقابت‌های جهانی دیر تصمیم گرفته شده است؟ گفت: فدراسیون از قبل رکابزن‌ها را زیر نظر داشت و بعد از مسابقات لیگ برتر نفرات مشخص شدند. به نظرم فدراسیون باید هر سال برای حضور در رقابت‌های جهانی برنامه‌ریزی کند و این مسابقات را در اولویت قرار دهد. 

 وی تصریح کرد: ایران تیم اول آسیاست و فدراسیون جهانی انتظار دارد که در این رقابت‌ها شرکت کنیم. بدون شک اگر در رقابت‌هایی با این سطح بالا شرکت کنیم، عملکردمان بهتر خواهد شد. 

 معظمی گودرزی اظهار کرد: به هر حال فدراسیون تلاش خودش را کرد اما در آن بازه‌ی زمانی نمی‌توانست ویزا بگیرد و این فرصت خیلی خوب از دست رفت. 

بعد از سال‌ها قرار بود که رکابزن‌های ایرانی در رده‌ی سنی بزرگسالان رقابت‌های جهانی شرکت کنند و بر این اساس تنها نام معظمی گودرزی در این رده برای اعزام به نروژ اعلام شد که به علت دیر صادر شدن ویزا این امر میسر نشد.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top