دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 889

 

در هفته دوم لیگ دسته دوم فوتبال ایران تیم خیبر خرم آباد در شهرستان بم در یک دیدار پر گل و دیدنی در برابر شهرداری بم به تساوی سه بر سه دست یافت .

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی افلاک ورزشی ،تیم جوان شده و کم هزینه خیبر در بازی دوم خود در برابر حریف متمول و با امکانات بمی خود در یک دیدار جذاب و دیدنی به تساوی سه بر سه رسید .

در این دیدار شاگردان مهرداد خادمی مربی جوان و فنی خیبر با ارائه یک فوتبال شناور ودیدنی بارها حریف خود را در تنگنا قرار داده و به سه گل دست یافتند ولی خوردن سه گل از حریف نه چندان سرشناس و مدعی نمی تواند خبر خوبی برای هواداران خیبر و کادر فنی این تیم باشد. 

خیبر باید برای بازی های آتی با پوشش نقاط ضعف خود در سیستم دفاعی در بازهای سخت ودشوار آتی در برابر حریفان متمول وبا امکانات مدعی اول صعود به لیگ یک باشد .

هر چند پوست اندازی و جوانگرایی کادر فنی این تیم قابل ستایش بوده و نتیجه این تغییرات را باید در سالهای آتی در فوتبال لرستان جستجو کرد ولی اگر این تیم خواهان صعود به لیگ یک است بایدنقاط ضعف خود را ترمیم کنند .

البته نباید از کمبود های شدید مالی این تیم نباید به سادگی گذشت .

تركيب شهرداري بم :ميلاد معتمد - صادق بوستاني - محمدجوادصادقي - كيهان ميرزاده - افشين سلطاني - ياسررحيمي نژاد - حسين رزم پوش - علي خورشيدي - ناصرعباسي - احمدمحمدي - علي وزيري پناه
سرمربي: اردشير البندي ،سرپرست: حسن عيش ابادي

ترکیب تیم خیبر خرم آباد:مهدی بهداروند، فرزاد بهاری.بهمن مالکی، مسعود ستاری، حامد کریمی،  مصطفی علی‌خانی. مصطفی بیات،.صابر محمدی سپهری(امین امامی70 ) سینا عارف نیا،
.احمد زارعی(علی صدرا 46)، پژمان قرمزی سرپرست .کیانوش  کهزادی سرمربی .مهرداد خادمی

شهرداری بم (3 )   خیبر خرم آباد (3)


 گل های شهرداری بم
⚽️علي وزيري پناه 18"  ناصر عباسی28 حمز ه  سعادت 69

گل های خیبر خرم آباد:
⚽️مصطفی علیخانی 17"  مصطفی
بیات 44  سینا عارف نیا 90

   تیم فوتبال خیبر خرم آباد در هفته دوم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور در یک بازی خارج از خانه مقابل شهرداری بم به تساوی 3 بر 3 دست یافت. نکته جالب درخصوص تیم خیبر آن است که آنها با اتوبوس مسافت 20 ساعته تا بم را طی کردند و با خستگی ناشی از مسافرت در این دیدار حاضر شدند اما با گل دقایق پایانی که به ثمر رساندند، یک امتیاز شیرین از این بازی دشت کردند و به خرم آباد بازگشتند. خیبر در این دیدار یک بار از حریف پیش افتاد اما با دو گلی که از حریف خورد، 2-1 عقب افتاد اما در دو مرحله موفق شد بازی را به تساوی بکشاند که این نشان از قدرت ذهنی بازیکنان خیبر در بازی‌ها دارد. گلهای این دیدار را علی وزیری پناه، ناصر عباسی و حمزه سعادت برای تیم شهرداری بم به ثمر رساندند و مصطفی علیخانی، مصطفی بیات و سینا عارف نیا نیز برای خیبر گل زدند.

نوشتن دیدگاه

Back to Top