دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 889

 

در هفته نخست رقابتهای فوتبال دسته دوم باشگاههای کشور خیبر امروز ساعت 17 و 30 دقیقه در ورزشگاه تختی میزبان پاس همدان است .

به گزارش افلاک ورزشی ، خیبری ها که پس از دو فصل حضور در لیگ یک به لیگ دسته دوم سقوط کرده اند و با توجه به مشکلات مالی تنها با 4 جلسه تمرین پای به بازی فردا مقابل نماینده استان همدان خواهند گذاشت . 

خیبر که با مشکلات شدید مالی و عدم بدنسازی مناسب و آمادگی لازم روبرو است، طبق قرعه‌کشی در گروه سوم این رقابت‌ها قرار گرفت و با تیم‌های نفت امیدیه - نفت نوین آبادان (پتروکیان شوشتر) - شهرداری همدان - شهرداری فومن - پاس همدان - گیتی پسند اصفهان - کیمیا فرایند تهران - بعثت کرمانشاه - خوشه طلایی ساوه - شهرداری بم هم‌گروه شد.
کادر مدیریتی خیبر: مدیرعامل: ولی خسروی، سرپرست: کیانوش کُهزادی، مدیر اجرایی: مجید یاراحمدی، سرمربی: مهرداد خادمی
شایان ذکر است مرحله نخست لیگ دسته دوم فوتبال ایران با حضور 33 تیم در سه گروه 11 تیمی برگزار خواهد شد و در پایان از هر گروه چهار تیم به مرحله نهایی صعود می‌کنند.

مرحله نخست لیگ دسته دوم فوتبال ایران با حضور 33 تیم در سه گروه 11 تیمی برگزار خواهد شد و در پایان از هر گروه چهار تیم به مرحله نهایی صعود می کنند .

در مرحله نهایی هم رقابتها در دو گروه 6 تیمی برگزار و در نهایت تیم های اول هر گروه به صورت مستقیم و تیم های دوم با برگزاری بازی پلی اف به عنوان تیم سوم جواز حضور در لیگ دسته اول کشور بدست می آورند .

نوشتن دیدگاه

Back to Top