آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 889

 

رییس هیات بولینگ و بیلیارد لرستان از برگزاری یک دوره کلاس توجیهی مربیگری و داوری بیلیارد در دورود خبر داد.

 به گزارش افلاک ورزشی ،یک دوره کلاس توجیهی مربیگری و داوری بیلیارد با حضور 11 نفر زیر نظر هیئت بولینگ و بیلیارد لرستان با تدریس عباس لرستانی از مدرسین بومی لرستان و بین المللی فدراسیون به مدت 4 روز در باشگاه ایت بال شهرستان دورود برگزار شد.
رضا طولابی رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد لرستان همراه با وحید بیگ زاده دبیر هیات بیلیارد لرستان با حضور در محل برگزاری کلاس از نزدیک نظاره گر روند برگزاری کلاس شدند. در این بازدید محمود رحمتی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دورود نیز حضور داشت. رییس هیئت بولینگ و بیلیارد لرستان خطاب به شرکت کنندگان در کلاس توجیهی گفت: رویکرد هیئت لرستان در سال 96 توجه ویژه به بحث آموزش است و برای ارتقا سطح دانش مربیگری و داوری در لرستان با برنامه ریزی کمیته ی آموزش چند برنامه ی خوب و تاثیرگذار در پیش رو خواهیم داشت. طولابی در خصوص بیلیارد دورود بیان کرد: بچه های دورود ثابت کرده اند از ظرفیت بالایی در این رشته برخوردار هستند، در صورتی که فقط تمرکز خود را بر روی تمرین بگذارند، آینده ی درخشانی در انتظارشان است.وی ضمن تشکر از زحمات محمود رحمتی عنوان کرد: خوشبختانه کسی بر مسند ورزش دورود قرار گرفته است، که هم ورزشی است و هم اخلاق مدار، بنده از 20 سال پیش آقای رحمتی را می شناسم و ایشان از جنس ورزش هستند، مشکلات هیات ها و دردهای ورزشکارها را به خوبی درک میکنند، وجود رحمتی برای ورزش دورود یک نعمت است. طولابی در پایان خواستار آغاز تمرینات بانوان در دورود شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان دورود اظهار داشت: از اینکه رئیس و دبیر هیئت بولینگ و بیلیارد لرستان در این هوای گرم خود را مسوول دانسته و برای بررسی این رشته و روند برگزاری کلاس توجیهی به دورود آمده اند جای تشکر دارد، در برخی از رشته ها یک رئیس هیئت 4 سال در این جایگاه است اما یک بار به خود زحمت نمی دهد و به دیگر شهرستان ها نمی رود تا از نزدیک در جریان امورات مربوطه قرار بگیرد. محمود رحمتی افزود: شرایط بیلیارد نسبت به گذشته خیلی بهتر شده است، پخش زنده ی مسابقات بیلیارد از شبکه ورزش و کسب مدال های جهانی توسط بازیکنان ایرانی نشان دهنده ی پتانسیل بالای این رشته است. وی با اشاره به آغاز تمرینات بانوان در دورود گفت: خوشبختانه در این کلاس توجیهی شاهد حضور یک خانم هستیم، انشااله در صورتی که ایشان موفق به دریافت گواهینامه ی کلاس شوند و هیئت استان نیز مراحل قانونی را انجام دهند ما نیز شروع تمرین بانوان را بلامانع می دانیم.
عباس لرستانی مدرس کلاس توجیهی مربیگری و داوری بیلیارد در پایان جلسه این وعده را داد که اگر برگزاری کلاس های آموزشی ما در آینده با اردوهای تیم ملی تداخل نداشته باشد، برای کلاس درجه 3 مربیگری سعی خواهیم کرد کامران شهلا سرمربی تیم ملی بزرگسالان را به لرستان بیاوریم.

نوشتن دیدگاه

Back to Top