دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

رییس هیات هاکی لرستان از عقد قرارداد دو مربی این استان با تیم‌های ملی بانوان و آقایان اندونزی خبر داد.

حسن اباذری در گفت‌وگو با افلاک، درباره اردوی تیم‌های ملی هاکی سالنی بانوان و آقایان اندونزی در خرم‌آباد اظهار کرد: این اردو ۹ روزه خوب بود و تیم اندونزی از شرایط آن خیلی راضی بودند.

او ادامه داد: اردو فراتر از چیزی بود که می‌خواستم و با این که در لرستان برای نخستین‌بار اردوی یک تیم ملی برپا می‌شد، خوشبختانه مشکلی نداشتیم.

اباذری خاطرنشان کرد: هاکی چمنی اندونزی خیلی خوب است اما در سالن زیاد خوب نیستند و با آموزش‌هایی که مربیان خرم‌آبادی دادند در این مدت پیشرفت خوبی داشتند.

رییس هیأت هاکی لرستان گفت: با توجه به توانایی‌های مربیان استان، مسوولان فدراسیون اندونزی که در اردو بودند، تصمیم گرفتند با مربیان ما قراداد ببندند.

وی تصریح کرد: بر این اساس با سید یدالله قیاسیان و یعقوب بهرامی برای کار با تیم‌های آقایان و بانوان قرارداد منعقد کردند و این افراد در رقابت‌های کشورهای جنوب شرق آسیا حضور دارند.

اباذری اضافه کرد: البته چون از چند ماه قبل فهرست نفرات برای شرکت در این رقابت‌ها فرستاده شده در بازی‌ها به عنوان مربی نمی‌توانند روی نیمکت بنشینند ولی مشاوره می‌دهند.

رییس هیأت هاکی لرستان یادآور شد: رقابت‌های آ.سه.آن اواخر مرداد شروع می‌شود و آقای قیاسیان و بهرامی آخر همین هفته به مالزی محل برگزاری بازی‌ها می‌روند.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top