دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیرکل آموزش وپرورش لرستان از شرکت ۴۷ تیم در سی و چهارمین مسابقات کشتی سراسری دانش‌آموزان خبر داد.

به گزارش افلاک، خدانظر دریکوند در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات کشتی قهرمانی دانش‌آموزان سراسر کشور اظهار کرد: این مسابقات به صورت همزمان در شهرهای شیراز، مشهد، خرم آباد  و از هفته آینده در ایلام و چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

وی با بیان این که لرستان میزبان مسابقات کشتی در دو رشته آزاد و فرنگی است، ادامه داد: مسابقات ورزشی دانش‌آموزان از یک ماه پیش شروع شده و خوشبختانه لرستان هم توانست سهمیه میزبانی این مسابقات را در رشته کشتی بگیرد.

دریکوند با بیان این که یکی از برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش  در حوزه تربیت بدنی استعدادیابی، گسترش  و توسعه ورزش همگانی و قهرمانی است، اضافه کرد: اگر می‌خواهیم  جامعه سالم داشته باشیم یکی از راه‌های آن سوق دادن دانش‌آموزان به سمت ورزش است. بر همین اساس سیاست وزارت آموزش و پرورش نیز مدرسه محوری و کانون محوری است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان ادامه داد: تلاش بر این است که با برگزاری این مسابقات یک تصویر مثبت از استان به نمایش گذاشته شود. تمهیدات و مقدمات برای سالن مسابقات و اسکان فراهم شده و هماهنگی‌ها نیز انجام شده است.

این مسئول یادآور شد: تاکنون 26 استان برای شرکت در این مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند که 26 تیم آزاد و 21 تیم فرنگی هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با بیان این که تیم‌ها از امروز به استان می‌آیند، گفت: ساعت 16:30 روز پنج‌شنبه وزن کشی مسابقات انجام و ساعت 18 همان روز با حضور معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش، مدیران و مسئولان، مراسم افتتاحیه برگزار می‌شود. در این مسابقات 420 ورزشکار، مربی و سرپرست،  20 داور، دو سرکاروان و پنج ناظر حضور دارند.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top