دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 889

 

مدیرعامل خیبر خرم‌آباد می‌گوید: 99 درصد به رأی کمیته اخلاق برای احقاق حق این تیم خوشبین است.

 به گزارش افلاک ورزشی ،ولی‌اله خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، اظهار کرد: تمام مستندات و مدارک لازم را در خصوص بازی آلومینیوم اراک با فجرسپاسی به کمیته اخلاق تحویل داده‌ایم که اعلام کرده‌اند در هفته آینده رای صادر می‌شود.

وی ادامه داد: کارشناسان زیادی فیلم بازی را مشاهده و اعلام کرده‌اند که برخی صحنه‌های آن بازی خیلی مشکوک است و حداقل خواسته‌ی ما سقوط یکی از این دو تیم به لیگ دسته دوم است.

خسروی افزود: با توجه به مدارکی که تحویل داده‌ایم، 99 درصد به رأی کمیته اخلاق و احقاق حق خیبر خوشبین هستیم. صحنه‌های این بازی خیلی مشکوک بود و وقتی ما در دیدار همزمان گل می‌زدیم در آن بازی هم اتفاقی می‌افتاد!

مدیرعامل خیبر خرم‌آباد گفت: همیشه در چند هفته پایانی اتفاقات مشکوک در برخی دیدارها رخ می‌دهد اما متأسفانه هرگز برخورد قاطعی با متخلفان نشده و هر فصل این موارد تکرار می‌شود.

وی یادآور شد: سال 2006 تبانی تیم فوتبال یوونتوس محرز شد که به سری B سقوط کرد و فصل را با 15 امتیاز منفی شروع کرد اما در فوتبال ایران هرگز از این برخوردها دیده نمی‌شود.

خسروی تأکید کرد: یکبار برای همیشه باید با بحث تبانی در فوتبال کشورمان به‌طور جدی و فارغ از ملاحضات برخورد شود تا دیگر شاهد تبانی نباشیم و یا حداقل این‌گونه موارد کمتر شود.

به گزارش ایسنا، در هفته پایانی لیگ دسته اول با شکست تیم خیبر و برتری فجرسپاسی برابر آلومینیوم اراک، نماینده خرم‌آباد به‌عنوان سومین تیم به لیگ دسته دوم سقوط کرد.

منبع :ایسنا

نوشتن دیدگاه

Back to Top