دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

رئیس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی لرستان از بازآفرینی محله‌محور در استان خبر داد.

‌مهندس برزو بردی‌نشین در گفت‌وگو با افلاک، اظهار کرد: بازآفرینی محله‌محور در شهرستان بروجرد و در ورودی بازار بروجرد و مسجد امام این شهر ظرف یک ماه آینده وارد فاز اجرایی می‌شود که شامل کف‌سازی، بدنه‌سازی و بازآفرینی است.


وی ادامه داد: بازآفرینی بازار بروجرد (سر پوشیده) به شکل سابق انجام می‌شود و خوشبختانه این مهم تأمین اعتبار شده است.

رئیس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی لرستان اضافه کرد: دومین محله، خوش‌بین بوده که جنب بازار بروجرد قرار دارد و یکی از بزرگترین محلات محسوب می‌شود و مرکز محله بازآفرینی می‌شود.

بردی‌نشین تصریح کرد: با بازآفرینی و سرزنده کردن محلات جمعیت و اهالی آنجا احساس تعلق خاطر بیشتری خواهند داشت.

وی در ادامه از تخصیص اعتبار خوبی برای حاشیه شهرها خبر داد و افزود: امسال در لرستان اعتبار خوبی برای ساماندهی حاشیه شهرها تخصیص داده شده که برای شهرهای خرم‌آباد، بروجرد و دورود 7 میلیارد تومان اعتبار در ستاد بازآفرینی تصویب شده است.

رئیس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت: برای بازآفرینی همکاری همه دستگاه‌های اجرایی استان ضروری است که سهم هر کدام از دستگاه‌ها نظیر راه و شهرسازی، شهرداری‌ها و سایر دستگاه‌ها 7 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

وی گفت: طرح بازتوانی خانه محله دره غریب در بروجرد 70 درصد پیشرفت فیزیکی و 800 میلیون تومان اعتبار دارد که پیش‌بینی شده ظرف 6 ماه آینده به انجام برسد.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top