دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: مجهزترین مجموعه پرورش اسب استان تا پایان خردادماه افتتاح می‌شود.

به گزارش افلاک، علی یاور عزیزپور گفت: این مجموعه پرورش اسب با مساحتی بالغ بر 1680 مترمربع در شهرستان دورود به کمک بخش خصوصی ساخته شده است. این مجموعه از نظر امکانات و تجهیزات بزرگترین مجموعه استان بوده و در غرب کشور نیز جزو معدود مجموعه‌های تکمیل شده و مجهز است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، اضافه کرد: ساخت این مجموعه از سال 94 آغاز شده و تا پایان خردادماه امسال نیز افتتاح می‌شود. هزینه ساخت این مجموعه یک میلیارد و 800 میلیون تومان بوده  که 800 میلیون تومان آن اعتبار دولتی و مابقی آن با آورده بخش خصوصی تکمیل شد.

این مسئول اضافه کرد: خوشبختانه درطی این مدت که دولت تدبیر و امید درحال خدمت است شاهد رشد وتوسعه زیرساخت‌های ورزشی لرستان بوده‌ایم. تمام سعی و تلاش در دولت تدبیر و امید رفع موانع و مشکلات ورزشی شهرستان‌ها و فراهم آوردن بستر رشد و شکوفایی جوانان استان بوده است.

وی گفت: در دولت تدبیر و امید توجه همه جانبه به شهرستان‌های استان جهت بهره‌برداری از امکانات ورزشی را هدف قرار دادیم و تاکنون امکانات و پروژه‌ها را به سمت شهرستان‌هایی روانه کرده‌ایم که کمترین سرانه فضای ورزشی را دارند تا عدالت ورزشی را به معنای واقعی اجرا کنیم.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top