دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

بوکسور لرستانی تیم ملی بوکس در بازی‌های کشورهای اسلامی امروز در وزن ٩١١ کیلوگرم در مصاف "آرسن فوکو فوسو" از کامرون به پیروزی رسید .

 به گزارش افلاک ورزشی ،رضا مرادخانی،مشت زن لرستانی و اولین نماینده بوکس ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی امروز در وزن ٩١١ کیلوگرم به مصاف "آرسن فوکو فوسو" از کامرون رفت.

در این مبارزه که از مرحله یک هشتم نهایی و با حضور 11 بوکسور از کشورهای مختلف برگزار شد، مرادخانی حریف خود را پس از سه راند مبارزه نفس گیرشکست داد.

مرادخانی با کسب این پیروزی به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. وی در این مرحله باید به مصاف "حسین آیشیش" از اردن برود. این مبارزه سه روز دیگر برگزار می شود.

کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک همراه با مجید شایسته رئیس فدراسیون تنیس و دکتر نوروزی این مبارزه را از نزدیک تماشا کردند.

عضو  لرستانی تیم ملی بوکس ایران گفت: خوشحالم که نخستین گام را با کسب پیروزی در رشته بوکس برای کاروان ورزشی ایران برداشتم.

رضا مرادخانی پس از پایان نخستین دیدار برابر حریف کامرونی خود که در مرحله مقدماتی وزن به اضافه ٩١١کیلوگرم توانست به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند، گفت: خوشحالم که نخستین گام را با کسب پیروزی در رشته بوکس برای کاروان ورزشی ایران برداشتم.

وی دباره حریف کامرونی خود توضیح داد: با حریف سختی روبه‌رو بودم که با تلاش کادر فنی تیم و با هدایت‌های خوبی از مرحله مقدماتی به یک چهارم نهایی صعود کنم.

نماینده وزن به اضافه ٩١کیلوگرم ایران حریف دور بعدی خود را نماینده‌ای از اردن عنوان کرد و گفت :شناختی این حریف ندارم، اما با هدف کسب طلا وارد رینگ مبارزه شدم.

عضو تیم ملی بوکس کشورمان اظهار امیدواری کرد که این تیم با کسب بهترین نتیجه به ایران بازگردد.

امید احمدی صفا در وزن 49 کیلوگرم، شاهین موسوی در وزن 75 کیلوگرم، محمد عزیزی در وزن 91 کیلوگرم ورضا مرادخانی در وزن به اضافه 91 کیلوگرم چهار بوکسور کشورمان که در بازی‌های کشورهای اسلامی به روی رینگ می‌روند. «علیرضا استکی» و «اصغر اشرفی» سرمربی و مربی این تیم هستند.

رقابت‌های این رشته ورزشی در روزهای 22 تا 28 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود. در وزن ٤٩کیلوگرم امید احمدی صفا در دور نخست با "اوزتورک" از ترکیه مباره می‌کند و در صورت پیروزی به جمع هشت نفر برتر راه خواهد یافت.

در 75 کیلوگرم شاهین موسوی دور نخست با "تورسین بای کولاخمت" از قزاقستان دیدار خواهد کرد.

در 91 کیلوگرم محمد عزیزی در جمع 8 نفر برتر با ابوحمدا از مراکش رو به رو خواهد شد.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top