دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

اعضای تیم فوتبال خیبر  برای احترام و قدرشناسی از شهدای استان لرستان به دیدار خانواده شهید بهروزکاکی شرف یاب شدند.

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلُوا في‏ سَبيلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْياءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ
و هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند مرده اند ، بلکه زنده اند و در نزد پروردگارشان روزی داده می شوند.

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری وتحلیلی افلاک ورزشی ،در ادامه فعالیت های مثبت وخداپسندانه باشگاه خیبر خرم آباد وبه همت کانون هواد اران این باشگاه کادر فنی ،بازیکنان ومدیر رسانه ی باشگاه خیبر خرم آباداز خانواده شهید بهروز کاکی دیدن کرده وبا حضور در منزل پدری این شهید بزرگوار یاد وخاطره دلاور مردی ورشادت های این شهید گرا سنگ لرستانی را گرامی داشتند .

کادر فنی وبازیکنان باشگاه خیبر قصد دارند هر هفته قبل از دیدار خود با حریفان با رخصت از خانواده شهدای لرستانی یاد این عزیزان را گرامی  دارند .

در این سنت حسنه داود حقدوست ،نصرت اله نعمت الهی ،محمد جبار پور ،کاظم کرامتی ،فرزاد بهاری ،امین بیرانوند وسیامک کوهگرزاده حضور داشتند .

شهید بهروز کاکی 1371/3/18 ، در آلواتان توسط گروه های ضد انقلاب بر اثر اصابت گلوله به سر به شهادت رسید
شهید بهروز کاکی قبل از پیروزی انقلاب با وجود سن کمش در تظاهرات شرکت می کرد . پس از پیروزی انقلاب اسلامی و حمله عراق به خاک جمهوری اسلامی ایران همیشه در فکر رفتن به جبهه بود تا این که برای اولین بار بیستم اسفند ماه سال شصت با لباس بسیجی راهی مناطق جنگی شد . وی 14 ماه و بیست روز با لباس بسیجی در مناطق عملیاتی شرکت نمود ؛ در عملیات رمضان از ناحیه پا و کتف مجروح شد که پس از بهبودی نسبی مجدد راهی مناطق عملیاتی گردید . ایشان بیست و نهم تیرماه سال شصت و دو ملبس به لباس سبز پاسداری شد و از آن پس به عنوان عضو رسمی سپاه پاسداران اسلامی در جبهه حاضر شد
در این دیدار عرفانی و صمیمی، خانواده شهید کاکی به مرور گوشه ای از خاطرات شهیدعزیز پرداختند و بچه های خیبر را با حال و روز آن زمان بیشتر آشنا کردند
در پایان مراسم کادر فنی وبازیکنان  ضمن ابراز خرسندی از حضورکنار این خانواده محترم و معزز  با قرائت فاتحه التماس دعا داشتند.
 
گزارشی از :ایرج درویشی

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top