دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

ملی‌پوش پیشین بوکس کنار گذاشتن اختلافات شخصی را یکی از مهم‌ترین مسائل برای پیشرفت بوکس ایران و به‌خصوص استان لرستان دانست.

به گزارش افلاک، رضا مرادخانی در گفت‌وگو با ایسنا، به برخی مشکلات بوکس در ایران اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر تمامی مسوولان برای پیشرفت بوکس ایران تلاش می‌کنند و برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت گرفته است اما این برنامه‌ریزی‌ها می‌تواند بهتر و جامع‌تر باشد. یکی از مهم‌ترین مشکلات در بوکس هم وجود اختلافات شخصی است که باید همه مسوولان برای پیشرفت بوکس هم که شده این اختلافات شخصی را از ورزش بوکس کنار بگذارند.

او هم‌چنین با بیان این که در حال حاضر بوکسورهای خوبی در تیم ملی و در سطح کشور نداریم اظهار کرد: جوان‌گرایی‌های صورت گرفته در تیم ملی خوب است و در همه ورزش‌ها باید استعدادیابی صورت گیرد اما برای این که بتوانیم نتایج قابل قبول‌تری را کسب کنیم باید از بوکسورهای باتجربه و قدیمی که حرفی برای گفتن دارند در کنار جوانان استفاده کنیم تا انگیزه خوبی در بین جوانان به وجود آید. حضور بوکسورهای باتجربه هم‌چنین در یادگیری و آموزشی بوکسورها نیز نقش مفیدی خواهد داشت چرا که جوان‌ترها می‌توانند از قدیمی‌ها و باتجربه‌ها در راستای یادگیری خود کمک گرفته و استفاده کنند.

این ملی‌پوش سال‌های نه چندان دور بوکس با اشاره به این که حضور رزمی‌کاران رشته‌های دیگر در بوکس باعث ناامیدی است افزود: در حال حاضر رزمی‌کاران از رشته‌های دیگر به بوکس می‌آیند و به مدال‌های قهرمانی می‌رسند که همین خودش یک فاجعه بزرگ برای بوکس است چون نشان از نبود بوکسور خوب در کشور است. فدراسیون با آوردن مربی کوبایی و استفاده از جوانان مسیر خوبی را در پیش گرفته است، ولی برای موفقیت این کافی نیست و باید با برگزاری مسابقه‌های زیاد به تیم کمک کنند. بوکس ما نابود شده است و هیچ حرفی را در جهان و آسیا برای گفتن ندارد و باید با پایان این مشکلات به بوکس کمک کرد.

او در مورد مشکلات بوکس لرستان نیز اختلافات مسوولان را عامل اصلی ناکامی بوکس این استان دانست و افزود: ما هر چیزی را که بکاریم برداشت خواهیم کرد، در بوکس لرستان هم یک‌سری اختلافات شخصی وجود دارد که رسیدگی به بوکس استان را مختل کرده است و نتیجه‌اش را در بازی‌های کشور می‌دیدیم که قطب بوکس ایران (لرستان) حتی یک برنز هم کسب نکرد. امیدوارم که برنامه‌ریزی‌های خوبی برای بوکس لرستان صورت بگیرد.

مرادخانی در ادامه با اشاره به انتخاب علی مهرابی‌نژاد برای ریاست هیات بوکس استان لرستان گفت: در حل حاضر نمی‌توانیم راجع به عملکرد او اظهار کنیم اما با صحبت‌هایی که داشتیم این انتخاب را به‌جا می‌دانم. مهرابی‌نژاد برنامه‌ها و فکرهای خوبی را برای حل مشکلات بوکس لرستان دارد و آینده‌نگری را در بوکس این استان در وهله‌ی اول قرار داده است تا شاهد حضور قدرتمند دوباره این استان در سطح کشوری باشیم.

ملی‌پوش پیشین بوکس در مورد استعدادیابی‌های صورت گرفته در چند سال اخیر در استان لرستان اظهار کرد: در خرم‌آباد حضور ندارم ولی با اخبارهایی که دورادور کسب کرده‌ام استعدیادبی در این استان بسیار ضعیف شده است و مشکلات زیادی گریبان‌گیر این استان شده است. مشکلات مالی و امکانات کم در این استان هم بسیار قابل تفکر است. توانایی جوانان و بچه‌های این استان اصلا قابل مقایسه با امکانات موجود در استان نیست و امیدوارم فکری به این مشکلات کرد.

او در پایان سخنانش با ابراز علاقه برای بازگشت به تیم ملی و کسب مدال برای بوکس ایران اظهار کرد: تمرین‌های خود را برای حضور در تیم ملی به صورت جدی ادامه می‌دهم و می‌خواهم که مسوولان توجه بیش‌تری به باتجربه‌های این رشته بکنند.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top