آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

رییس هیات بوکس استان لرستان عدم حمایت مالی و مدیریت ضعیف را منشا اصلی سقوط بوکس ، به خصوص بوکس لرستان دانست.

به گزارش افلاک، علی مهرابی نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این که در مقاطع زیادی بوکس لرستان قطب بوکس ایران بوده است، اظهار کرد: در حال‌ حاضر دو عامل باعث افول و سقوط بوکس لرستان شده است. در وهله اول عدم حمایت مالی تاثیرگذار است و در مرحله بعدی سوء مدیریت در بوکس استان و کشور است. برای مثال می‌توان آقای مرتضی سپهوند را نام برد که از او تا مرز قهرمانی حمایت می‌کنیم اما به یک باره آنها را رها می‌کنیم. امیدوارم این مشکلات بر طرف شود تا شاهد رشد بوکس ایران و به خصوص لرستان باشیم.

رییس هیات بوکس استان لرستان در مورد مشکلات مدیریتی در بوکس، اظهار کرد: در بوکس لرستان و ایران افرادی مشغول بوده‌اند که اصلا برنامه‌ای برای پیشرفت بوکس نداشته اند، نبود برنامه و این نوع مشکلات نیز باعث بی انگیزه شدن بوکسورها در سطح استان شده است. امیدوارم که بتوانیم با برنامه‌هایی که داریم به بوکس لرستان کمک کنیم.

او همچنین با اشاره به این که باید از افراد متخصص و نام آور در بوکس استفاده شود، خاطر نشان کرد: یکی از برنامه‌های بنده استفاده از تجربه متخصصان و نام آوران بوکس ایران است تا بتوانیم پرچم ایران را در مسابقات  المپیک 2020 بالا ببریم. در شهرستان و به خصوص لرستان ما استعدادهای بالقوه و خوبی داریم ، اما امیدوارم که در زمانی که به حمایت نیاز است همه عزیزان ما را کمک کنند و پشت ما را خالی نکنند تا به هدف خود که موفقیت بوکس ایران است دست بیابیم.

مهرابی نژاد در پایان با بیان این که استعدادیابی یکی از مهم‌ترین مسائل در پیشرفت یک ورزش است، افزود: در استان لرستان چند سالی است که استعدادیابی صورت نمی‌گیرد و جای ناامیدی است. با توجه به اینها یکی از مهم‌ترین اهداف بنده توجه به بحث استعدادیابی است تا بتوانیم به کمک مربیان و افراد صاحب نام در استان لرستان جوانگرایی و استعدادیابی را دوباره ترویج دهیم. استان‌هایی مثل لرستان از نظر فیزیک بدنی به گونه‌ای هستند که می‌توانند در رشته‌هایی مثل بوکس موفق باشند، بنابراین تمام تلاش خود را در جهت کشف بوکسورهای جدید خواهیم کرد.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top