دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

در هفته‌ی بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور که در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهرخیبر در این شهر ایرانجوان را فتح کرد . 

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی افلاک ورزشی ،در  هفته‌ی بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور  در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر  دو تیم با قدمت وقدیمی ایرانجوان وخیبر ه مصاف هم رفتند.

در این دیدار شاگردان داود حقدوست که همیشه از میدان پر تلاطم و سخت بوشهر موفق بوده وبه ن.وعی گربه سیاه ایرانجوان بوده در یک هوای آفتابی به مصاف رقیب بوشهری رفتند .

در این بازی خیبر سرمت از برد شیرین وروحیه بخش در برابر نساجی ای بار در یک جدال شش امتیازی ودشوار باز هم از سرزمین طلای سیا سربلند بیرون آمد ودر یک بازی منطقی وزیبا با یک آرایش خوب دفاعی واستفاده از هوش بالا وبازیخوانی دااود حقدوست در تعویض طلایی خود با گل دقیقه 84ناصر دوردیان به سه امتیاز شیرین تر از عسل دست یافت .

تیم خیبر در مصاف با حریف قدیمی خود باز هم روی تعصب وغیرت بازیکنان خود وتاکتیک مناسب دادود حقدوست به یک پیروزی روحیه بخ دست یافت .

خیبریه با مهار مهلاجمان سرعتی وخوب ایرانجوان وگرفتن نبض بازی با میدانداری مهدی عبدی وعلی صدرا ،احمد جعفری وبازی زیبا ودیدنی یاسر درویشی وفرید امیری در جناحین عملا بازیکنان ایرانجوان را از بازی خارج کرده وبا هوشمندی خاصی خود در ضد حملات خطرناک ظاهر شدند وحتا می توانستند در این دیدار با بیش از یک گل به پیروزی برسند .

ضمن اینکه دفاع ودروازبان خیبر یک روز کم اشتباه وخوب را به رهبری فرزاد بهاری سپری کرده ودر دومین بازی متوالی دروازه خیبر باز نشد .

ایرانجوان که در بازی های خانگی به کمترین تیمی باج داده باز هم در برابر خیبر مغلوب وبه نوعی خیبر گربه سیاه ایرانجوان شد .

0
شرح گل‌: دقیقه 83 ناصر درودیان برای خیبر: در این دقیقه کار ترکیبی مهدی عبدی- یاسر درویشی و دریبل زیبای ناصر درودیان و در ادامه شلیک سنگین وی از زاویه بسته دروازه ایرانجوان فرو ریخت.

داوران: جواد محمدی. کمک‌داوران: رضا حیدری و مرتضی یوسف شهریاری. داور چهارم: عقیل جهانبازی. ناظر بازی: رحیم مهر پیشه
 
ترکیب بازیکنان خیبر : مهیار احمدخانی، فرزاد بهاری (کاپیتان)، حسن طرحانی، وحید همراز، امیر منصوریان، یاسر درویشی، فرید امیری (مسعود ستاری از دقیقه 78)، علی صدرا، احمد جعفری، مهدی عبدی(محمد بیرانوند از دقیقه 90)، حسین بهاروند (ناصر درودیان از دقیقه 68). سرمربی: داود حق‌دوست، سرپرست: کیانوش کهزادی
 
ترکیب بازیکنان ایرانجوان بوشهر : سعید ابراهیم پور، رامین دهقانی، حسین موجی، امیر تهمورثی، حسین شجاعی، علی حقدوست، حسن شوشتری، صادق گشنی، مهدی قائدی، حجت اسلامی، سجاد فیض الهی
 
خیبر که سرمست از پیروزی هفته گذشته برابر نساجی قائمشهر، به مصاف تیم بوشهری رفته بود، در این دیدار هم موفق شد هر 3 امتیاز بازی را کسب کند تا به یک پیروزی شیرین دست یابد.
سبزپوشان خیبری که در مصاف با حریف، سه دیدار قبلی خود را پیروز شده بودند، این بار هم موفق به پیروزی شدند و با این برد تا حدودی از انتهای جدول فاصله گرفتند.
خیبر خرم‌آباد با این پیروزی و 26 امتیاز به رده‌ی سیزدهم صعود کرد و ایرانجوان بوشهر هم با 24 امتیاز در رده‌ی چهاردهم قرار گرفت.
خیبر در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ دسته اول روز دو‌شنبه 11 اسفند‌‌ماه 95 در یک بازی حساس، میزبان نفت مسجدسلیمان خواهد بود و ایران‌جوان میهمان خونه به خونه مازندران است. خيبر بازي رفت را در مسجدسلیمان دو بر یک با پیروزی پشت سر گذاشته بود.
مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

دیدگاه‌ها  

0 #1 سپهر از خرم آباد 1395-12-02 17:16
رو قلب من نوشته، خیبر سلطان عشقه...خدایا شکرت. تبریک تبریک تبریک
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

Back to Top