دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

‌کاپیتان تیم ملی هاکی سالنی گفت: برای این که پیشرفت بیش‌تری داشته باشیم، نیاز است با تیم‌های قدرتمند بازی کنیم.

به گزارش افلاک، ‌بهداد بیرانوند در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به قهرمانی تیم ایران در تورنمنت کرواسی اظهار کرد: رقابت‌های خوبی بود اما سطح ایران بالاتر از بقیه تیم‌ها بود و آن‌ها از بازی برابر تیم ما بیش‌تر استفاده کردند.

وی با اشاره به این که رقابت‌ها در یک گروه 6 تیمی به صورت دوره‌یی برگزار شد، اضافه کرد: دیدار با کرواسی در فینال این تورنمنت سخت‌ترین بازی ما بود. با توجه به شناختی که از تیم‌ها داشتیم، فکر می‌کردیم قهرمان شویم.

بیرانوند تأکید کرد: برای این که پیشرفت بیش‌تری داشته باشیم، نیاز است با تیم‌های قدرتمند مثل اتریش، آلمان، هلند و... بازی کنیم تا بتوانیم نقاط ضعف‌مان را پوشش دهیم.

کاپیتان تیم ملی هاکی سالنی درباره این که چرا در ایران به هاکی چمنی که المپیکی است، توجه بیش‌تری نمی‌شود؟ گفت: هاکی چمنی نیاز به برنامه 10 ساله دارد و ابتدا باید زیرساخت‌ها فراهم شود. در ایران حتی یک چمن 100 درصد استاندارد نداریم و سخت‌افزار هاکی چمنی در ایران به طور کامل وجود ندارد.

وی افزود: استعداد و پتانسیل هاکی چمنی در ایران وجود دارد و در صورت برنامه‌ریزی مناسب و فراهم کردن زیرساخت‌ها بدون شک می‌توانیم حرف برای گفتن داشته باشیم. هاکی سالنی و چمن مثل فوتسال و فوتبال است و می‌طلبد که در هر دو رشته کار کنیم.

بیرانوند یادآور شد: به همت فدراسیون در هاکی سالنی برنامه‌ها و اردوهای منظمی داریم و اگر چنین شرایطی در هاکی چمنی هم فراهم شود، شرایط بهتری خواهیم داشت.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top