آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

دور رفت لیگ سبک های آزاد کاراته بانوان لرستان برگزار شد.
 به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی افلاک ورزشی ،دور رفت مسابقات لیگ سبک های آزاد کاراته بانوان لرستان به میزبانی درود، 30 دی ماه 1395 در سالن ورزشی تختی این شهرستان با حضور 5 تیم از شهرستان های خرم آباد، بروجرد و درود در دو بخش کاتا و کومیته برگزار شد که تیم متارخ از خرم آباد با کسب29 امتیاز به عنوان تیم برتر در کاتا و کومیته مقام نخست و تیم های عقاب درود و زاگرس بروجرد به ترتیب با کسب 24 و 20 امتیاز مقام های دوم و سوم را به دست آوردند.

مسابقات در رده سنی بزرگسالان در 6 وزن کومیته(50-، 55-، 60-، 65-، 70-، و 70+) و بخش کاتا در رده سنی بزرگسالان به صورت انفرادی برگزار شد.

در این دوره از مسابقات مریم جعفری(رییس سبک های آزاد کاراته بانوان لرستان)، سمیه نصیریان(رییس کومیته داوران سبک های آزاد کاراته بانوان) و طاهره خادمی(نایب رییس هیات کاراته شهرستان دورود) به عنوان سرداور و خانم ها فاطمه خسروی، اسرا سپهرین، سیده فاطمه سهرابی، فرزانه قوامی و صبا فلاح داوران این دوره از مسابقات بودند.

 بازیکنان تیم متارخ فاطمه بیرانوند، فاطمه میر، عاطفه جعفری، گلنوش میردریکوندی، سارا بارانی بیرانوند و شقایق غلامی واحد بودند.
تیم عقاب با شرکت کیمیا کشوری، زهرا یگانه، ساحل طلایی، فاطمه خادم، مرجان پژوهنده، شهلا فتحی و تیم زاگرس با ترکیب نگین سبزعلی، فاطمه علی دادی، فاطمه مال اسد، انیس رنجبر روز بهانی، ریحانه گودرزی، مینا میرزایی و مهدیه کاکاوند دیگر تیم های برگزیده این دوره بودند.

در این مسابقات خانم شکوه دالوندی کارشناس ورزش و جوانان شهرستان درود و خانم فاطمه فلاحی مسئول ورزش و جوانان شهرستان دورود به عنوان نمایندگان اداره ورزش و جوانان شهرستان دورود حضور داشتند.

نسیم کیوان نیا، نازنین کیوان نیا و مهناز فیاضی در تدارکات این دوره از رقابت ها بالیگ همکاری داشتند.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top