دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

 در هفته بیستم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور که در ورزشگاه تختی خرم‌آباد برگزار شد خیبر در برابر سپیدرود به‌ تساوی یک‌بریک دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری افلاک ورزشی ،دیدار دو تیم قدیمی وریشه دار خیبر خرم آباد وسپیدرود رشت در حضور بیش از 4هزار تماشاگر مشتاق لرستانی در یک هوای سرد زمستانی برگزار شد.

 

در این دیدار شاگردان داود حقدوست در غیاب حسین بهاروند ووحید همراز بازیکنان خوب خود در برابر قرمز های گیلانی قرار گرفت دو تیم برای پیروزی وبهبود وضعیت خود در جدول بازی را هجومی آغاز کردند.

خیبر با اتکا بر تکنیک مهدی عبدی ویاسر درویشی وبازیسازی ومیندانداری علی صدرا ومحمد بیرانوند سعی در کنترل بازی در نیمه اول داشت.  

در این دیدار جدال خط هافبک دو تیم در میانه میدان دیدنی بود وبارها جدال صدرا وبیرون با مهدوی ورستمی صحنه های زیبای را به نمایش گذاشت اما در این دیدار بازی بسیار زیبا وقدرتی مهدی عبدی خط هافبک تیم سپیدرود را در بسیاری از دقایق بازی از بازی خارج کرد وبارها با تکنیک بالا وشوت های دیدنی حسینی دروازبان بلند بالای سپیدرود را وادار به واکنش کرد.

حسین کعبی بازیکن سرشناس وملی پوش اسبق فوتبال ایران در این دیدار عملا در چنگال امیر منصوریان ویاسر درویشی مهارودر اواسط نیمه دوم تعویض شد.

باز هم نبود یک تمام کننده تمام عیار در خیبر مشهود بود واین تیم نتوانست از موقعیت های خود استفاده کند البته سپیدرود رشت هم با تمرکز دفاعی خوب اجازه خود نمایی را به خط حمله خیبر ندادند.

کادر فنی خیبر در اوسط بازی با زی می توانستند با اضافه کردند پویا عالیخانی ویا فرید امیری قدرت تهاجمی تیم خود را بالا ببرند که عدم اضافه شدن بازیکن هجومی حلقه مفقوده تعویض خیبر ویا به نوعی تصویض طلایی این تیم بود .

 

البته داود حقدوست مربی جوان وخوب خیبر در طول بازی با دستور به بازی تهاجمی سعی ذدر پیروزی بر حریف قدر خود را داشت ولی زور خیبر به سپیدرود نرسید وعلی نظر محمدی با ارائه یک بازی خوب ومنطقی یک امتیاز شیرین از خیبر وخرم آباد به رشت برد .

خیبر خرم‌آباد یک - سپیدرود یک
گل: علی صدرا (۴۷) برای خیبر و میثم فردوسی (۶۰) برای سپیدرود

داور :جواد شرفی با کمک رحیم حاجی‌پور و ولی کاوسی

اخطار :میثم فروسی وعلی مصلح از سپیدرود ورضا شرفی از خیبر

نماشاگر:4هزار نفر

 

دقایق حساس :

 در دقیقه 14اولین  موقعیت  خطرناک برای  خیبرصحنه  تک به تک  وضربه  امیر  منصوریان  را  حسینی  به سختی دفع کرد. 

در دقیقه 25خطای  چسبیده  به  محوطه  جریمه بهترین  فرصت  از ضربه  ایستگاهی  برای  خیبر

توسط  علی صدرا  با فاصله کم به بیرون رفت .

در دقیقه 30بازهم  خیبر توسط  مهدی عبدی با یک شوت زیبا صاحب موقعیت گلزنی شد که باز هم حسینی منجی دروازه  سپیدرودشد.

در دقیقه 35موقعیت  خطرناک  روی  دروازه  خیبربا واکنش تماشایی سجاد بیرانوند  دفع  شد

در دقیقه 47به دنبال سانتر امیر منصوریان از چپ با خطای هادی موسوی بر روی محمد یاراحمدی را داور پنالتی اعلام کرد وعلی صدرا از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی برای خیبری‌ها شد.

 اما در دقیقه 60به دنبال ضربه زیبای میثم فردوسی  سپیدرود روی  سانتر محمدرضا مهدوی و ضربه سر امیر تیزرو با نوک پا دروازه حریف  را باز کند .

در دقیقه 66باز هم سپیدرود روی ضربه کرنر مهدوی وخروج اشتباه بیرانوند در آستانه باز کردن درواز خیبربا خوش شانسی به بیرون رفت .

دقیقه 72 شوت  سرکش عبدی  با اختلاف  اندک  از روی  دورازه  سپیدرود  به  بیرون رفت.

دقیقه 79ضربه قیچی برگردان زیبای شهاب دارایی با فاصله اندک به بیرون رفت 

دقیقه 85شوت زیبای محمد رستمی را سجاد بیرانوند مهار کرد.

داوری این بازی را جواد شرفی عهده‌دار بود و رحیم حاجی‌پور و ولی کاوسی به عنوان کمک‌داور و "پیام ساری اصلانی" داور چهارم در زمین حضور داشتند؛ نادر جعفری نیز ناظر بازی بود.

خیبر که در دو بازی گذشته‌ی خود مقابل فولاد یزد و پارس جنوبی جم به دو تساوی بدون گل دست یافته بود، با این نتیجه به سومین تساوی متوالی دست یافت و باز هم نتوانست از میزیانی بهره گیرد.

قرمز شهر باران هم که در اندیشه صدرنشینی پا به این میدان گذاشت نتوانست به پیروزی دست یابد.

 

ترکیب بازیکنان خیبر:سجاد بیرانوند، فرزاد بهاری، محسن طرهانی، مسعود ستاری، علی صدرا، محمد بیرانوند، مهدی عبدی، یاسر درویشی (رضا شرفی از دقیقه 55)، امیر منصوریان، محمد یاراحمدی و ناصر دورودیان (از دقیقه 73 شهاب دارایی)- سرمربی: داود حق‌دوست

 سپید رود رشت :سید محمد حسینی، سید هادی موسوی، میثم تهی‌دست، شایان مصلح، امیر تیزرو، میثم فردوسی، محمد رستمی، حسین کعبی(محمد دادرسی از دقیقه 75)، محمدرضا مهدوی (محمد لطفی از دقیقه 84)، پویا نزهتی(مسیلاد قربانزاده 70) و سهیل حق‌شناس سرمربی :علی نظر محمدی

گزارش :محمود داودی نژاد

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top