آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 در هفته بیستم لیگ دسته اول فوتبال ایران تیم خیبر خرم اباد در ورزشگاه پیر تختی میزبان تیم قدیمی وخوب سپیدرود رشت است .

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی افلاک ورزشی ،در یکی از حساس ترین دیدارهای این هفته لیگ دسته اول فوتبال ایران تیم خیبر میزبان تیم قدیمی ،ریشه دار وبالانشین سپیدرود رشت است.

دو تیم وجه اشتراک زیادی دارند واز پر طرفدارترین تیم های لیگ ،با ریشه ترین تیم های ایران ومتاسفانه دو تیم از نظر مالی وحمایت در وضعیت اسفباری بوده وعلیرغم بازیهای خوب ولی از نظر مالی وضعیت بدی دارند .

خیبر با اندیشه های داود حقدوست مربی جوان وخوب خود که روز گذشته با تولدش وارد چهل وچهارمین بهار زندگیش شد برای هدیه به هواداران پرشور ومربی خود سخت در اندیشه پیروزی بر حریف قدر گیلانی خواهند بود.

خیبر که از نظر نظم دفاعی واستحکام در فاز دفاعی از تیم های خوب دور برگشت بوده در بازی فردا هم برای مهار خط حمله آتشین سپیدرود برنامه ویژه ای خواهند داشت.  

جدال دیدنی فرزاد بهاری مدافع تمام نشدنی وخوب خیبر به همراه محسن طرحانی مدافع شایسته کوهدشتی  با پوریا نزهتی و سهیل حق شناس از جدال های دیدنی دو تیم خواهد بود.

البته خیبر با جذب سه دروازبان بسیار خوب وشایسته دروازه خود را در نیم فصل دوم بیمه کرده وبا وجود سجاد بیرانوند گلر شایسته وخوش نقش لرستانی درون دروازه خیبر خیال این تیم از چارجوب دروازه آسوده خواهد بود .

یکی دیگر از جدال های خوب دو تیم جدال حسین کعبی مدافع اسبق تیم ملی در جناج راست سپیدرود با امیر منصوریان ویاسر درویشی بازیکنان خوش تکنیک چپ خیبر خواهد بود که برنده این جدال ها هم می تواند تیم خوش بخت بازی را انتخاب کند .

در میانه میدان هم جدال مهدی عبدی خوش تکنیک ،علی صدرا باهوش گلزن ومحمد بیرانوند جوان با محمد رضا مهدوی با تجربه ودونده،محمد رستمی و احسان عبدی دیدنی خواهد بود وتیمی که میانه میدان را در اختیار وکنترل خود داشته باشد قطعا تیم برنده بازی خواهد بود .  

البته با توجه به اینکه خیال مربیان خیبر از فاز دفاعی این تیم تا حدود زیادی راحت است ولی همچنان نبود یک تمام کننده تمام عیار وضعف گلزنی کادر فنی وهواداران خیبر را سخت آزار می دهد وامیدواریم با جذب بازیکنان باهوش وگلزنی همچون پویا عالیخانی ،رضا شرفی وهوش بالای شهاب دارایی ضعف مفرط گلزنی خیبر در بازیهای آینده این تیم رفع شود .

متاسفانه وضعیت اسف بار مالکیت تیم سپیدرود در هفته گذشته حتا سرمربی این تیم را هم تا آستانه جدایی از این تیم کشاند که با وساطت مسئولان هیات فوتبال گیلان علی نظر محمدی بار دیگر به این تیم بازگشت .

البته  شورای اسلامی شهر رشت با طرح دو فوریتی و موافقت 8 نفر از اعضا با کمک 1 میلیاردی به سپیدرود موافقت کرد  تا به صورت موقت این تیم برای بازی با خیبر با آرامش به شهر دیار فلک وافلاک سفر کند.

سپیدرود تیم محبوب شمالی‌ها که در دور رفت و در خانه، برابر خیبر به ‌تساوی بدون گل رسیده بود، این روزها به‌رغم مشکلات شدید مالی تا هفته‌ی نوزدهم لیگ نتایج خیره‌کننده‌ای به دست آورده است و با یک بازی کمتر و 34 امتیاز بعد از ملوان در جایگاه دوم جدول قرار گرفته است،

 قضاوت این دیدار بر عهده جوادشرفی داور خوزستانی  خواهد بودورحیم حاجی‌پور و ولی کاوسی کمک‌داوران اول بازی و "پیام ساری اصلانی" نیز داور چهارم است؛

 ترکیبراحتمالی خیبر خرم آباد:سجاد بیرانوند ، رضا شرفی، فرزاد بهاری ، محسن طرهانی ،علی صدرا ، امیر منصوریان ، مسعود ستاری ، یاسر درویشی،  محمد بیرانوند،حسین بهاروند،ناصر دورودیان  

 ترکیب  احتمالی سیدرود:سید محمدحسینی،  سید هادیموسوی، هادی تامینی، شایان مصلح، محمد الماس خاله، حسین کعبی محمدرضا مهدوی  ، محمدرستمی، پوریا نزهتی، احسان عبدی و سهیل حق شناس

 

گزارش :محمود داودی نژاد

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top