آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

از هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور فردا و از ساعت ۱۴ خیبر خرم آباددر استادیوم شهدای رفسنجان به مصاف مس می روند. 

  به گزاش پایگاه خبری وتحلیلی افلاک ورزشی ،خیبر که در بازی گذشته با ارائه یک بازی زیبا ودیدنی تیم قعر جدولی استقلال  اهواز را شکست داده بود.

خیبر با هوش بالای داود حقدوست در این هفته ها فراتر از لیگ دسته اول بازی می کند وبا استفاده از بازی شناور هافبک های خود،نفوذها وتکنیک بالای وینگرهای چپ وراست بارها مهاجمان خود را در موقعیت گلزنی قرار می دهد .

البته خیبر هم این روزها مثل بسیاری از تیم های فوتبال ایران با مشکل حاد گلزنی مواجه است وبرای رفع این مشکل باید چارهای بیندیشد وامیدوار است در دیدار با مس رسنجان با گلزنی مهاجمان خوب این تیم طلسم گل نزنی مهاجمان خیبر شکسته شود .

ودر این راه چشم به ساق های یاسر درویشی هافبک با تکنیک ،مهدی عبدی پر انرژی ،حسین بهاروند تکنیکی ، ،شهاب دارایی جنگنده ،احمد جعفری انرژیک  ودر خط دفاعی درخشش روزبه سینکی، فرشاد امامی، محسن طرهانی و مسعود ستاری را دارد .   

در این میان حسین بهاروند در دیدار گذشته با دوندگی فراوان ،تکنیک بالا وگلزنی ستاره بازی بود در این دیدار هم از انگیزه بالای برخورردار است .

یاسر درویشی وینگرچپ تکنیکی وسرعتی خیبر می تواند در این دیدار عصای دست حقدوست باشد واگر یاسر در این دیدار سرحال باشد می تواند به پیروزی خیبر امیدوار بود  

مس رفسنجان هم با اندیشه های میشو کریستیچویچ مربی کروات خود که با بازگشت دوباره خود به مس این تیم را متحول کرده با توجه به نبود دو بازیکن خوب خود سجاد بیرانوند ومحسن آذربادکه دومی از این تیم جدادشد واخراج سجاد عسگری در بازی گذشته در این دیدار کار سختی برای پیروزی در این دیدار دارد.

مس که در خانه تیمی زهردار وکاملا خطرناک است برای پیروزی بر خیبر ورسیدن به میانه جدول چشم به اندیشه های تاکتیکی میشو وبازی مجتبی محبوب مجاز، امیرحسین موسی زاده،آرمان رمضانی،محسن ورزکار،احسان پیرهادی،برای گشودن قفل دروازه خیبر را دارد .

مسی ها رفسنجان که در هفته قبل موفق به توقف بادران در تهران شده بودند در خانه بدنبال سه امتیاز این بازی خواهند بود زیرا نزدیک بودن امتیازات تیمها باعث خواهد شد فقطبه فکر برد در این دیدار خانگی باشند و تیمهای سیزده تا شانزدهم جدول امتیازات نزدیک به مس دارند .

 

ترکیب احتمالی خیبر : روزبه سینکی - امیر منصوریان - مسعود ستاری - محسن طرهانی – حسین جعفری- یاسر دوریشی - مهدی عبدی - فرشاد امامی ،مصطفی علیخانی - حسین بهاروند - شهاب دارایی

 ترکیب احتمالی :مس رفسنجان با نیما علیپور،عباس کاظمیان،امیر خدامرادی، مجتبی محبوب مجاز، امیرحسین موسی زاده،آرمان رمضانی،محسن ورزکار،احسان پیرهادی،علیرضامحمودی،علی اکبر حیدرنیا و مهیار نوری مربی میستو

دوتیم مس رفسنجان وخیبرخرم آباددرحالی به مصاف هم می روند که میتوان گفت یکی ازمهمترین وحساس ترین بازیهای لیگ هست.

دوتیم هفته قبل امتیازات لازم راکسب کرده خیبردرخرم آباداستقلال اهوازراشکست دادومس درزمین بادران توانست بازی عقب افتاده را به تساوی بکشدتاباروحیه خوبی به مصاف خیبرحاضرشود

.اگربخواهیم مختصری ازروندشروع لیگ هردوتیم داشته باشیم هردوتیم باباختهای پی در پی اول فصل داشتندنگرانی رادردل مدیران وهواداران را نشان دادند اماباتغییراتی که درکادر دو تیم صورت گرفت روند رو به رشد دو تیم خیلی خوب مشخص شد و میتوان  گفت تقابل مربیان بابرنامه خواهیم دید.دریک جهت دیگردوتیم مشکلاتی رادرخطوط مشابه به هم دارند

 سجادبیرانوند دروازبان لرستانی رفسنجان درسوگ ازدست دادن پدرش هست وحتی گفته میشوددرحال فسخ قراردادبااین باشگاه است

داود حق دوست این روزهاسخت انتظاربازیکنان  باتجربه  خود فرزاد بهاری .علی صدار رامی کشد

 تا از تجربه  آنان دربازیهای ومیدانهای سختی مثل رفسنجان استفاده کند.

  

.محمدبیرانوندبعلت 3کارته بودن نیزاین بازی مهم روازدست خواهد داد.

 

.سجادعسگری هافبک نفوذی مس رفسنجان دربازی قبل مقابل بادران اخراج شد و او نیز غایب است.

 

اگربازبخواهیم دیدارهای گذشته فصل قبل دوتیم را نگاه کنیم .خیبردرخرم آبادمقابل مس رفسنجان به تساوی بدون گل رضایت دادامادربازی برگشت درشهررفسنجان توانست 3امتیازشیرین روبگیرد خیبرباروحیه وذهنیت خوبی دررفسنجان حاضرخواهد شد.

 

بایددیدبازی سخت باکلی مصدوم ومحروم که خیبر دارد شاگردان حق دوست می توانند دست به کار بزرگی بزنند   کاری که در بازی های خارج از خانه تا به اینجای کار خوب عمل کردند.

 

 

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top