دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

‌مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: 132 هزار بیکار در مراکز کاریابی استان ثبت نام کردند.

‌به گزارش افلاک، علی آشتاب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در 6 ماهه نخست امسال 3597 نفر جوینده کار در مراکز کاریابی ثبت نام کردند، افزود: از این تعداد 1562 نفر خانم و 2035 نفر آقا هستند.

وی گفت: در این مدت 672 نفر توسط مراکز شغلی و کاریابی به کار گمارده شدند که از این تعداد 292 نفر زن و 380 نفر مرد بودند.

آشتاب بیان کرد: ارتقاء مهارت برای بیکاران به طور جدی انجام می‌شود و برای تأمین نیروی موردنیاز با هماهنگی مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان 579 نفر را معرفی کردیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به اینکه سیاست اصلی وزارت کار کاهش حوادث ناشی از کار است، تصریح کرد: افزایش سطح سلامت در بنگاه‌های اقتصادی زودبازده از اهداف ماست و بیشترین حوادث بیشتر در صنعت ساختمان رخ می‌دهد.

آشتاب اظهار کرد: با متولیان حوزه صنعت و مسکن تفاهم‌نامه‌هایی داشته‌ایم تا نقاط حادثه‌خیز را شناسایی و حذف کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه 15 مرکز کاریابی در استان برای ثبت‌نام، مشاوره‌های شغلی و معرفی فرصت‌های شغلی در استان فعالیت دارند، افزود: تاکنون 132 هزار نفر بیکار در این مراکز ثبت نام کردند که برخی از آنان به فرصت‌های شغلی معرفی شدند که عمده این بیکاران فارغ‌التحصیلان دانشگاهی هستند.

وی یادآور شد: هزینه هر حادثه منجر به فوت یک میلیارد تومان بوده که نیاز است حوادث را کاهش دهیم تا سلامت نیروی انسانی تضمین شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان خاطرنشان کرد: کارخانجاتی نظیر سیمان و سنگ‌بری‌ها که فعالیت خشن دارند به صورت فوق‌العاده بازرسی می‌کنیم.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top