دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

در هفته پانزدهم لیگ دسته اول کشور جام آزادگان پنجشنبه 11 آذرماه خبر خرم آباد میزبان استقلال اهواز قعر نشین است .

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری افلاک ورزشی ، تیم خوب وجوان خیبر که با اندیشه های تاکتیکی داود حقدوست فوتبالی زیبا وتماشاگر پسند را به نمایش گذاشته وبه گواه کارشناسان ومربیان خبره فوتبال ایران یکی از بهترین تیم های فوتبال لیگ یک از نظر فوتبالی است .

خیبر که دو هفته ایست علیرغم بازی زیبا وتهاجمی در برابر ملوان انزالی وبادران تهران با شکست مواجه شده برای جبران مافات در برابر حریف قعر جدولی وقدیمی خود استقالا اهواز قرار می گیرد .

شاگردان حقدوست برای آشتی با پیروزی وشاد ردن دل هوادارن خود چاره ای جز پیروزی برابر حریف اهوازی وقدیمی خود ندارد ورای رسیدن به پیروزی با اندیشه بازی سراسر تهاجمی پای به میدان خواهد گذاشت .   

البته خیبر هم این روزها مثل بسیاری از تیم های فوتبال ایران با مشکل حاد گلزنی مواجه است وبرای رفع این مشکل باید چارهای بیندیشد وامیدوار است در دیدار با استقلال اهواز با گلزنی مهاجمان خوب این تیم طلسم گل نزنی مهاجمان خیبر شکسته شود .

ودر این راه چشم به ساق های یاسر درویشی هافبک با تکنیک ،مهدی عبدی پر انرژی ،حسین بهاروند تکنیکی ،محمد بیرانوند جوان وبا آتیه ،شهاب دارایی جنگنده ،احمد جعفری انرژیک  ودر خط دفاعی درخشش روزبه سینکی، وحید همراز، محسن طرهانی و مسعود ستاری را دارد .  

اما استقلالا اهوازبا مربی جدید خود حمیدرضا بابایی که در گذشته هم با تیم های اصفهانی در لیگ دو در برابر خیبرقرار گرفته واز خیبر شناخت نسبی خوبی دارد  و در هفته گذشته در مقابل دیگر تیم بحران زده فجر سپاسی متوقف شدند وبه دنبال این خواهند بود تا از دیدار مقابل خیبر نوار این ناکامی ها را قطع کنندودر خرم آباد را پیروزی به میدان پای خواهند گذاشت.

آبی های شهر اهواز که پرطرفدارترین تیم این شهر هستند و روزگاری برای خود در فوتبال کشورمان آقایی می کردند ،  این روزها در بحران بسر می برند و در یکی دو سال اخیر عملکردی آسانسوری داشته و آنها پس از اینکه از لیگ دو کشور به یکباره به لیگ برتر رسیدند، در سال گذشته بلافاصله به لیگ یک کشور سقوط کردند و امسال نیز تا اینجای کار وضعیت خیلی بدی را تجربه می کنند و حتی حمیدرضا فرزانه مربی این تیم جدا شد تا حال روز این تیم قدیمی و ریشه دار فوتبال کشورمان چندان مساعد نباشد و در مکان آخر جدول رده بندی قرار بگیرد.

جدال مهر ه های کلیدی دو تیم ،مصیب جمعه زاده،مجید دیلمی،سید دانیال موسوی،حمدالله ابدام، از استقلال اهوازبا احمد جعفری ،یاسر درویشی ،مهدی عبدی وحسین بهاروند می تواند دیدنی وتعیین کننده تیم پیروز میدان باشد .

دو تیم قدیمی و پرطرفدار لیگ یک حال روز خوبی از هر جهت در فوتبال کشورمان ندارند و در منطقه ای از جدول قرار دارند که شایسته حضور آنها نیست . تیم بومی خیبر در شرایطی پا به به میدان این مسابقه می گذارد که در هفته گذشته با دو گل مغلوب بادران شده و برای جبران آن شکست و رهایی از منطقه سقوط چاره ای جز برد در این دیدار خانگی نخواهد داشت. شاگردان داوود حقدوست 13 امتیازی و در مکان چهاردهم قرار دارند و فقط سه امتیاز می تواند آنها را راضی کند.

 قضاوت  بازی بر عهده   رضا کرمانشاهی ،قهرمان نجفی ،محمدرضا طالبی، عقیل جهانبازی با نظار ت ابوطالب طاهریان خواهد بود

 ترکیب احتمالی استقلال اهواز:رضا جباری نژاد،مصطفی کیانی،جابر یوسفی،مصیب جمعه زاده،مجید دیلمی،سید دانیال موسوی،حمدالله ابدام،احسان آغاجریان،محمدجواد کردونی،احمدالجبوری،حمید جرفی سرمربی :حمید رضابابایی

ترکیب  احتمالی خیبر خرم‌آباد : روزبه سینکی، وحید همراز، محسن طرهانی، امیر منصوریان، مسعود ستاری، احمد جعفری، محمد بیرانوند، حسین بهاروند، مهدی عبدی، یاسر درویشی، شهاب دارایی. سرمربی: داوود حق‌دوست

 گزارش :محمود داودی نژاد

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top