دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

پردیس خرم آباد در هفته هشتم مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال در ورزشگاه تختی خرم آباد دو بر یک بر ازنا جوان شازند غلبه کرد .

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی افلاک ورزشی ،در ادامه  مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم کشور پردیس در ورزشگاه تختی خرم آباد مقابل ازنا جوان شازند قرار گرفت .

در این دیدار شاگردان فرداد صفاپذیر مربی جوان وبا آینده پردیس با کادری کاملا جوان وبا آتیه برای پیروزی وماندن در کورس صعود به مرحله دوم وتداوم پیروزی ها با اندیشه تهاجمی پای به میدان گذاشتند .

پردیس که با اتکا به یک خط دفاعی مستحکم به رهبری اسماعیل میرزاپور دروازبان خوب وشایسته خرم آبادی تا اینجای مسابقات  بسیار خوب از حیثیت فوتبال لرستان دفاع کرده وکمترین گل را دریافت کرده واز بهترین خطوط دفاعی مسابقات به شمار می روند . 

در این بازی تیم پردیس بارها با استفاده از بازیکنان تکنیکی خود موقعیت گلزنی را ایجاد کرد که درخشش دروازبا حریف وکمی بدشانسی مانع از یک پیروزی پر گل برای پردیس شد ولی پردیس با این برد هم نشان داد همچنان با توجه به مشکلات مالی مدعی جدی صعود خواهد بود .

در این دیداردو بازیکن با تجربه وتکنیکی این تیم مسلم دریکوند ورضا شرفی باز هم با گلزنی خود در این دیدار عصای دست مربیان پردیس بوده ودر کسب سه امتیاز شیرین در برابر نماینذه استان مرکزی سهم عمده ای داشتند.

پردیس در این مسابقه دو گل مسلم دریکوند و رضا شرفی در دقایق 4 و 37 و دریافت یک گل از نماینده استان مرکزی با کسب سه امتیاز بازی ،موقعیت خود را در جدول رده بندی بهبود بخشید پردیس با این پیروزی 15 امتیازی شد و با قرار گرفتن در رده دوم جدول  همچنان مدعی صعود به مرحله بعدی مسابقات می باشد.

اسامی بازیکنان پردیس خرم آباد: اسماعیل میرزاپو،رمیلاد بهاروند،رضا آریاسجاد، امیدی،سجاد بازگیر،محمود بیرانوند یگانه(پیمان میر دریکوند 73)،رضا شرفیان، علی ساکی(امیر حسین محمدی 61)مهدی سهرابیان (احمد آوری 65)
مسعود جلالی ،مسلم دریکوندسرمربی :فرداد صفاپذیرمربیان:اصغر کیان زاده،فرزاد جمالی،قاسم رحمانی سرپرست: محسن اسکینی مدیر اجرایی :احمد بازگیر مدیر عامل :تاجبخش عباسی پ

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top