دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

امیدخیبر  ۲گل ها: امیر سپهوند  وحسن نعمتی    امید کاسپین  قزوین ۰

در هفته پنجم  لیگ یک  امیدهای ایران  تیم خیبردر زمین شماره دو ورزشگاه تختی خرم آباد میزبان کاسپین قزوین بود .

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی افلاک ورزشی ،تیم امید خیبر که با مربیگری  علی ولی نژاد مربی جوان خود تا این هفته از مسابقات نتایج خیلی خوبی علیرغم همه تنگناهای مالی کسب کرده است .

در برابر حریف قزوینی با اتکا بر درخشش خوب امیر رضا سپهوند وحسن نعمتی در خط حمله واحمد زارعی مدافع با آتیه وخو نقش ؛محمد مرادی با هوش در خط دفاعی توانست با یک بازی شناور وزیبا تیم قزوینی را شکست داد.

در این بازی در دقیقه 31امیر رضا سپهوند مهاجم آینه دار خیبر با یک ضربه دیدنی دروازه کاسپین را باز کرد .

در نیمه دوم هم خیبر می توانست به گلهای بیشتری دست یابد که درخشش دروازبان حریف تنها در دقیقه 65روی شوت دیدنی علی رضا صارمی به گل دوم دست یافت .

قضاوت بازی برعهده   امیرایاربا کمک ،علی غلامی  وصابر بادپا(هرسه  از  ایلام) محمد داوری به عنوان داور چهارم انجام وظیفه کرد .

اسامی خیبر:خشایار اسعد،علی مولایی،احمدزارعی،محمدمرادی،مصطفی عزیزی،فردین شرفی،حسین امیری،حسن نعمتی،علیرضاصارمی،علیرضارشیدی،امیررضا سپه وند  سرپرست:حمید خدامی،سرمربی:علی ولی نژاد

امیر  سپهوند مهاجم جوان خیبر  شادی  گل خود را  با پدرش  (شمس الدین سپهوند از مربیان خوب وپیشکسوتان  فوتبال لرستان )در کنار زمین  تقسیم کرد .

استفاده  داوران از سیستم رادیوئی  برای اولین بار  در مسابقات  امیدهای کشور  از این سیستم استفاده میشود و همین باعث  شده  هماهنگی و ارتباط کاملی  بین داوران برقرار باشد.

بازی  زیبای  امیدخیبر و برد دلچسب آنها مقابل امیدکاسپین قزوین همه  را به آینده  این تیم امیدوارکرد. 

یک خسته نباشید جانانه و تبریک به  بازیکنان و کادر فنی امید خیبر برای بازیهای زیبا و نتایج فوق العاده خوبی که علیرغم مشکلات مالی وکمبودهای فراون با کسب 10امتیاز شاهکار کرده اند. 

 

 

 

 

 

گزارش وعکس :محمود داودی نژاد وسیامک کوهگرزاده

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top