آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

‌مدیر کل پزشکی قانونی لرستان گفت: طی 6 ماه نخست سال جاری آمار تلفات حوادث رانندگی در استان لرستان هشت دهم درصد کاهش یافت.

به گزارش افلاک، دکتر حمیدرضا نظیفی با اعلام این خبر افزود: در حوادث رانندگی 6 ماهه نخست امسال 240 نفر جان خود را از دست داده‌اند؛ این در حالی است که تعداد افراد فوت شده بر اثر حوادث رانندگی در مدت مشابه سال قبل 238 نفر بود.

وی اظهار کرد: از کل تلفات حوادث رانندگی در 6 ماهه نخست امسال 171 نفر از متوفیات حوادث رانندگی در محورهای برون شهری، 41 نفر در مسیرهای درون شهری و 28 نفر در جاده های روستایی جان خود را از دست داده‌اند.

نظیفی تصریح کرد: در 6 ماهه اول سال قبل نیز 184 نفر از متوفیات حوادث رانندگی در محورهای برون شهری، 32 نفر در مسیرهای درون شهری و 22 نفر در جاده‌های روستایی جان خود را از دست دادند.

وی تاکید کرد: آمار مقایسه‌ای نشان می‌دهد تلفات برون‌شهری کاهش یافته اما تلفات درون شهری و جاده‌ای روستایی افزایش داشته است.

عضو شورای قضایی استان همچنین با اشاره به آمار مصدومان حوادث رانندگی لرستان افزود: آمار مقایسه‌ای 6 ماهه امسال و سال قبل مصدومان حوادث رانندگی که به مراکز پزشکی قانونی لرستان مراجعه کرده‌اند نیز افزایش داشته است.

نظیفی اظهار کرد: آمار مصدومان حوادث رانندگی در 6 ماهه نخست امسال 4861 نفر و در سال گذشته 4364 نفر بوده است که نشان از افزایش تعداد مصدومان حوادث رانندگی در لرستان دارد.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top