آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

در پی حکمی از سوی رئیس فدراسیون، حیدر بهاروند به سمت سرپرست نایب رئیسی دوم و رئیس کمیته مسابقات منصوب شد

به گزارش پایگاه خبری افلاک ورزشی ، حیدر بهاروند رئیس هیات فوتبال لرستان وعضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال کشور که از اعضای کاردان وقابل اتکا فدراسیون بوده ودر برگزاری وبرنامه ریزی مسابقات رده های مختلف لیگ فدراسیون را بهترین شکل یاری داده طی حکم از سوی رئیس فدراسیون به عنوان نایب رئیس دوم فدراسیون ورئیس سازمان لیگ منصوب شد .

وبا توجه به قدرت های بزرگ فوتبال در استانهای برخوردار ودارای تیم در لیگ برتر همچون تهران ،اصفهان ،اهواز ،تبریز ،مشهد و....این می تواند افتخار بزرگی برای فوتبال لرستان بوده وباید از این پتانسیل بزرگ به خوبی استفاده کرد .پایگاه خبری تحلیلی افلاک ورزشی این افتخار بزرگ را به جامعه ورزش وفوتبال لرستان وحیدر بهاروند تبریک گفته و برای وی در این منصب بزرگ آرزوی موفقیت می کند.

متن حکم مهدی تاج – رئیس فدراسیون برای حیدر بهاروند به اين شرح است:

جناب آقای حیدر بهاروند

نظر به تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی و با عنایت به ماده 38 اساسنامه فدراسیون فوتبال و به موجب اين ابلاغ به سمت سرپرست نایب رئیس دوم و رئیس کميته مسابقات (رئیس سازمان ليگ) منصوب می شويد.

اميد است در راستای مسئوليت جنابعالی شاهد ارتقاء بیش از پيش فوتبال کشور در اين بخش باشيم. از خداوند منان آرزوی توفیق روز افزون جنابعالی را مسئلت دارم.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top