دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

هفته دوم رقابتهای لیگ برتر شطرنج آبستن حوادثی بود.

به گزارش افلاک، هفته دوم رقابتهای لیگ برتر شطرنج با شرکت یازده تیم به میزبانی لرستان آغاز شد. البته پیش از شروع رقابتهای این هفته، مسابقات آبستن حوادثی شد. تیم سایپا که احسان قائم مقامی، علیرضا فیروزجا، پرهام مقصودلو، آتوسا پورکاشیان، و سارا خادم الشریعه را در اختیار دارد با اتوبوس برای حضور در لیگ عازم خرم آباد شد که در میانه راه چند نفر ناشناس که با راننده اتوبوس مشکل داشتند چند سنگ را به طرف ماشین پرتاب کردند که خوشبختانه اتفاقی برای هیچ یک از مسافرین رخ نداد. به غیر از شطرنجبازان تیم سایپا مسافران دیگری نیز در اتوبوس حضور داشتند.  

همچنین در این هفته از لیگ برتر تیم شهرداری تبریز مدافع عنوان قهرمانی که امسال برخلاف سال گذشته بازیکنان مطرح زیادی در اختیار نداشت، از لیگ کناره گیری کرد و در حالی که هنوز هفته دوم لیگ در حال برگزاری است، لیگ دچار نقصان شد و با یک تیم کمتر پیگیری می شود.

در دور ششم و ابتدایی هفته دوم رقابتهای لیگ برتر شطرنج، تیم سایپا صدرنشین هفته نخست رقابتها موفق شد با نتیجه 3/5 بر 0/5 دامون ساخت شمال مازندارن را شکست دهد. شرکت نخ و رنگ همدان 4 بر یک دریا برج شیراز را از پیش رو برداشت.

راه و شهرسازی لرستان موفق به پیروزی 4/5 بر 0/5 مقابل باشگاه شطرنج پاییز اهواز شد. دنیا فلز رشت نیز مقابل تاید واتر هرمزگان با نتیجه چهار بر یک به برتری رسید.

شرکت مهندسی مهاب قدس و بانک سرمایه نیز به تنها تساوی دور ششم دست پیدا کردند. ذوب آهن اصفهان نیز در این دورمی بایست با تیم شهرداری تبریز به رقابت بپردازد که با غیبت تیم تبریزی فاتح این دیدار انجام نشده شد.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top