دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

حمید رشیدی خیر ورزشی و موسس مجتمع فرهنگی پارس اندیش با همکاری تولیدی پوشاک ورزشی خدادادی تعداد15 دست تک پوش را در اختیار کانون هواداران باشگاه خیبر خرم آباد قرار داد.

 به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی افلاک ورزشی ،به همت حمیدرشیدی موسس پارس اندیش و تولیدی پوشاک ورزشی خدادادی تعداد15 دست تک پوش با همکاری ایرج درویشی در اختیار وی  قرار گرفت و وی با در اختیار گذاشتن این البسه در بین اعضای کانون موجب دلگرمی اعضای این کانون شد.

در این میان حمید رشیدی که خودسابقه مدیریت در ورزش وحتا باشگاه خیبر را دارد وخدمات ارزنده وی به این تیم ریشه دار ومردمی دردهه 80هیچگاه ازاذهان علاقمندان به ورزش وفوتبال محو نمی شود وباید به وجود افرادی همچون رشیدی ها بالید وافتخار کرد که در این شورزاز ورزش لرستان با حمایت از ورزش قهرمانی علیرغم همه مشکلات می تواند الگوی مناسبی برای دیگر خیرین ورزش باشد .

لازم به ذکر است حمید رشیذی دو تیم در لیگ برتر ویک از ورزشهای اسکواش وبیلیارد را با نام پارس اندیش حمایت کرده است .

گزارش .ایرج درویشی

دیدار کانون هوادارن خیبر با مربی جدید باشگاه 

کانون هواداران خیبر  به  دیدار سرمربی  این تیم رفتند.

یک روز  قبل از بازی خانگی  خیبر  در برابر  مس کرمان در هفته دهم لیگ یک،  کانون هواداران باشگاه خیبر  به محل اردواین تیم رفته و با بازیکنان و کادرفنی  جدید دیدارکردند
.
دراین دیدار صمیمی  اعضای کانون  به آقای حق دوست  قول دادن مثل قبل همچنان کنار تیم خواهندبود  و  سکوهای ورزشگاه را  پُرشور  کنند و روحیه  دوچندان به تیم انتقال خواهندداد.
داود حقدوست  سرمربی خیبر  از کانون هواداران تشکر کرد و گفت: در ادامه  لیگ  چشم و امید تیم به حضور گسترده و پرنشاط هواداران است.
اعضای کانون که در  این جلسه  سید حسین طاهری،مجید شعبان،ایرج درویشی، بهروز وثوقی، محمد رحمانی فیروز گندابی،.ناصر سپهوند،سجاد بازرگان،علی موسیوند،مهدی نظری،رضا ولی پور،احمد کمری،مجید حسین پور،محمد بساطی ،سامان بیرانوند، احمد بیرانوندو رضامریدی حضور داشتند.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top