دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

 به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی افلاک ورزشی ،لرستان از دیر باز واز گذشته دور ونزدیک مهد پرورش استعداد های نهفته وظهور ورزشکاران شایسته در سطح جهانی وبین المللی بوده وعلیرغم مشکلات فراوان سخت افزاری ونرم افزاری ،نبود منابع مالی ،عدم حمایت بخش خصوصی قوی از ورزش قهرمانی ،بی میلی برخی از مسئولان به ورزش و....در کوچ قهرمانان ورزش لرستان به باشگاههای متمول وبا امکانات دیگر استانها از مهمترین عوامل حمایت ازورزش قهرمانی وباشگاههداری در لرستان است .

 توسعه و گسترش ورزش حرفه ای و قهرمانی در جامعه نیازمند حمایت های همه جانبه مسئولان امر است و بدون حمایت و پشتیبانی، این ورزش نه تنها رشدی نمی کند بلکه همه استعداد ها نیز در آغاز راه ناکام مانده و در نطفه خفه می شوند

. امروزه اقشار مختلف مردم ایران به خصوص جوانان و نوجوانان توسعه ورزش قهرمانی را یکی از وظایف اصلی دولت ها می دانند در صورتی که در هیچ کجای دنیا دولت ها حمایت مادی از هیچ رشته ورزشی انجام نمی دهند و این امر را به بخش خصوصی می سپارند

. هر چند شرکتهای خصوصی در ابتدای راه حمایت های چشمگیری از رشته های مختلف ورزشی انجام می دهند؛ اما در پی آن خود تیم های ورزشی هستند که باقدرت گرفتن حرفه ای با حضور در لیگ های مختلف داخلی و خارجی به منبع درآمد برای صاحبانشان تبدیل می شوند و به این ترتیب ورزش در این کشورها یک صنعت سودآور اس.

در حال حاضر گل سرسبد حامیان مالی ورزش قهرمانی لرستان ، مجتمع پارس اندیش خرم آبا د با مدیریت  حاج حمید رشیدی  است که در سه رشته ورزشی در سطح لیگ یک کشور تیمداری می‌کند و سایر حامیان مالی در رشته‌های دیگر در مقیاس کوچک‌تر بخشی از این بار را به دوش می‌کشند.

حمایت از رشته های مفرح وجذاب بولینگ وبیلیارد در لیگ دسته اول ایران، اسکواش در لیگ یک و والیبال نوجوانان و استعدا یابی در این مجتمع فرهنگی واموزشی نوید ظهور یک بخش خصوصی قوی وسر آمد در استان لرستان را می دهد .

حمید رشیذی که چهره ای شناخته شده برای ورزش لرستان بوده واهالی ورزش از رشیدی خاطرات خوب فراوانی را دارند .

رشیدی که در سال 83در صعود خیبر به لیگ دسته اول فوتبال ایران مدیر عاملی این باشگاه را بر عهده داشته ومنشاء خدمات ارزنده ای برای تیم پر هواداروقدیمی فوتبال لرستان در آن سالها بود .

رشیدی هم چنان در شورای شهر دوره چهارم نیز حضور داشته ودر آن زمان هم در بحث ورزش همگانی وتوسعه اماکن ورزشی در ورزش شهرداری ومدیریت شهری خدمات شایانی را ارائه کرد .

رشیدی در مقاطعی هم مشاور ورزشی استاندار لرستان در دولت اصلاحات را بر عهده داشت .

امیدواریم با حمایت از حمید رشیدی وبخش خصوصی های همچون رشیدی ها وتقویت این عزیزان باعث قوت قلب این خیرین بخش خصوصی در ورزش باشیم .

 

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top