دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: تاکنون برای پروژه‌های مجموعه ورزشی دهکده المپیک خرم‌آباد اعتباری حدود ۳۶ میلیارد تومان هزینه شده که حدود ۱۵۰ میلیارد تومان دیگر برای تکمیل این مجموعه مورد نیاز است.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی افلاک ورزشی ،علی یاور عزیزپوردر جمع خبرنگاران در رابطه با سرانه فضاهای ورزشی استان لرستان اظهار داشت: سرانه فضای ورزشی زمان زیادی لازم دارد تا یک سانتی‌متر جابه‌جا شود اما با وجود پیگیری‌ها و تلاش همکاران ما در مجموعه ورزش استان در طی یکی دو سال اخیر 5 سانتی‌متر جابه‌جا شده است.

وی به مجموعه ورزشی المپیک خرم‌آباد اشاره کرد و افزود: این مجموعه دارای 23 پروژه عمرانی است که سه پروژه آن در حال بهره‌برداری است؛ از جمله سالن چندمنظوره، خوابگاه و ساختمان اداری که دانشگاه پیام نور از آن هم اکنون استفاده می‌کنند و تکمیل شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان عنوان کرد: سه پروژه زمین فوتبال 15 هزار نفری، سالن سرپوشیده دوومیدانی و سالن مسابقات ژیمناستیک نیز در این مجموعه تعریف شده است که در دست ساخت هستند، با این وجود باید 12تا 13 پروژه دیگر در مجموعه تعریف، جانمایی و ساخته شود.

وی بیان کرد: براساس توافقی که شده است بعد از اینکه از دهکده به مجموعه تغییرنام پیدا کرده است، سالن دوومیدانی به خاطر شیبی که دارد شش سالن جانبی می‌توان در آن جانمایی کرد و چند تا از پروژه‌هایی که مد نظر است با توجه به شیبی که دارد ممکن است بسیاری از نیازهای رشته‌های ورزشی را برطرف کند.

وی تصریح کرد: البته سالن‌هایی که جانمایی شده‌اند باید ساخته شود تا مجموعه کارآمدی شده و محل اردوی تیم‌های ملی و تیم‌های خارجی برای مسابقات انتخاب شود.

عزیزپور خاطرنشان کرد: تاکنون برای این پروژه‌ها اعتباری نزدیک به 35 تا 36 میلیارد تومان هزینه شده است و بین 140 تا 150 میلیارد تومان دیگر برای تکمیل این مجموعه مورد نیاز است.

وی اظهار داشت: زمانی که شروع به ساخت سالن سرپوشیده کردیم پروژه راکد و کاملا غیرفعال بود و در سال 94 از مبلغ 5 میلیارد تومان مصوب شده 50 درصد تخصیص پیدا کرد که بخشی از آن طلب پیمانکار بوده است و از محل اسناد خزانه پرداخت می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: برای سال 95 هم پنج میلیارد تومان تخصیص یافته که اگر بخشی از این اعتبار به پیمانکار داده شود بازهم طلب پیمانکار باقی می‌ماند و علاوه بر این پنج میلیارد تومان حدود چهار میلیارد تومان دیگر نیاز است که طلب پیمانکار پرداخت شود.

 

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top