دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

  

 

 

از هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال ایران تیم خیبر خرم آباد در ورزشگاه تختی خرم آباد در حضور 5هزار تماشاگر مشتاق خرم آبادی دو بر یک مغلوب اکسین کرج شد .

به گزارش پایگاه خبری افلاک ورزشی تیم خیبر در دومین بازی خانگی خود علیرغم شایستگی  مغلوب تیم پر مهره ومتمول اکسین کرج شد .

در این دیدار شاگردان علی نیکبخت که از نظر مهره در مضیقه بوده ودر تمام خطوط از کمبود مهره کارساز رنج می برد بازی  بسیار خوبی را به نمایش گذاشت وحتی دو بار در دقیقه 23توسط مهدی عبدی ودر دقیقه 94توسط مهدوی تیر دروازه اکسین را به لرزه در آورد ولی با بدشانسی به گل نرسید حتی ضربه سر مهدوی  

بوی گل را در ورزشگاه به صدا درواورد که کمک داور گل سالم خیبر را ندید . خیبر در ادامه اگر می خواهد در لیگ دسته اول بماند باید در با تقویت نقاط ضعف خود وبازی حرفه ای به مصاف حریفان برود .

بازیکنان خیبر که در شوک دریافت این دوگل بودند علی نیکبخت سرمربی تیم با انجام هر سه تعویض خود سعی در تغییر جریان بازی داشت و خیبری ها که در دقایق پایانی رو به بازی مستقیم آورده بودند در دقیقه 94 با ضربه سر توپ به تیرک برخورد کرد و به درون دروازه رفت و برگشت که داور به اشتباه گل سالم خیبر را نپذیرفت تا بار دیگر خیبری ها از جانب داوری ضربه ای دیگر ببینند.

 

 

هفته چهارم لیگ دسته اول

جمعه 5 شهریورماه 1395 ساعت 15:30

 خیبر خرم آباد 1 - 2 اکسین البرز

 گلزنان:  اسماعیل فرهادی 55 - امیر میربزرگی 72 (اکسین)
فرشاد امامی 60 (خیبر)

ورزشگاه تختی خرم آباد

 اسامی بازیکنان خیبر لرستان :

روزبه سینکی-امیر منصوریان - مسعود ستاری - محسن طرهانی -مرتضی فلاحی-یاسر دوریشی-مهدی عبدی-فرشاد امامی-مصطفی علیخانی-حسین بهاروند   - شهاب دارایی

سرمربی: علی نیکبخت

 اسامی بازیکنان اکسین البرز :

سعید رازانی، اصغر نادعلی ،میثم آقا بابایی، بهنام عسکر خانی،مسیح زاهدی، محمود شفیعی، علی حسامی، شاهین شفیعی، اسماعیل فرهادی، مجتبی زارعی ، سید امیر میر بزرگی

سرمربی:فیروز کریمی

سرپرست:محمد یار احمدی

 داوران:

تورج حق‌وردی کمک‌ها: تورج عیوض‌محمدی و محمدرضا طالبی، داور چهارم: داود محرابی

ناظر داوری: عبود سنگ‌شکن - ناظر بازی: خمیه کبود

در این دیدار که در ورزشگاه تختی خرم آباد برگزار شد تلاش دو تیم در نیمه نخست گلی در بر نداشت و تنها به تک موقعیت خطرناک سبزپوشان لرستانی اشاره کرد که دیرک اکسین را به لرزه درآوردند اما راهی به دروازه نداشت. در کل نیمه نخست دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند.
در نیمه دوم این اکسین بود که در کمتر از 10 دقیقه به گل رسیدند. اسماعیل فرهادی در شلوغه محوطه حریف پس از چند رفت و برگشت موفق شد اولین بازی را به ثمر رساند اما این پایان کار نبود و تیم خیبر دردقیقه 60روی ضربه زیبای فرشاد امامی   موفق شده گل دریافتی را جبران کند.
شاگردان کریمی که برای رسیدن به صدر به برد نیاز داشتند تلاش بیشتری نسبت به حریف داشتند و توانستند در دقیقه 72 توسط امیر میر بزرگی به گل دوم و برتری دست یابند.
این دیدار در پایان با همین نتیجه خاتمه یافت تا تیم اکسین البرز سومین پیروزی فصل را بدست آورد و در روزی که رقیبان به تساوی بسنده کردند ، صدرنشین شد.

 

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top