دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

دو تیم خیبر خرم آباد و اکسین البرز در هفته ی چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف هم می روند.

به گزارش  پایگاه خببری افلاک ورزشی ،دو تیم درحالی به مصاف هم می روند که اکسین در خانه توانست استقلال اهواز را شکست دهد و خیبر نیز در رشت و مقابل سپیدرود به تساوی 0-0 رسید.

خیبر خرم آباد در سه بازی اخیر طعم شیرین پیروزی را نچشیده است و بی شک تلاش خود را بکار می گیرد تا در دومین بازی خانگی به این مهم دست یابد. البته که این بار هم با حریف سختی نبرد خواهد داشت. اکسین البرز که 6 امتیاز از سه بازی کسب کرده است. با میانگین دو امتیاز از هر بازی که با تداوم این روند قطعا یکی از مدعیان صعود خواهد بود.

 

نکته جالب توجه در مورد تیم اکسین البرز اینکه با به ثمر رساندن 7 گل در سه بازی بهترین خط حمله را در اختیار دارد و این کار را برای تیم خیبر سخت خواهد کرد. به واقع این تیم در سایه حمله برای پیروزی باید در دفاع هم پرتوان باشد.

نکات قابل توجه

*خیبر دو بازی است که گل نمی زند و اخرین گل این تیم را مصطفی علیخانی در هفته ی اول و مقابل فولاد یزد به ثمر رسانده است.

*در جدول فعلی رده بندری لیگ یک، خیبر با تفاضل گل (1-) و با دو امتیاز، در جایگاه چهاردهم قرار دارد و نفت م. سلیمان نیز با تفاضل گل (4+) و با شش امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفته است.

*اکسین در سه بازی اخیر سه گل دریافت کرده است اما خیبر در سه بازی گذشته ی خود دو گل دریافت کرد.

*اکسین با هفت گل زده در سه بازی بهترین خط هجومی لیگ یک را در اختیار دارد.

*امیر میربزرگی از اکسین البرز با چهار گل زده بهترین گلزن دو تیم محسوب می شود.

ترکیب احتمالی دو تیم

خیبر: روزبه سینکی-مسعود ستاری-ابراهیم فلاحی-محسن طرهانی-امیر منصوریان-فر شاد امامی-مهدی عبدی-یاسر درویشی-مصطفی علیخانی-حسین بهاروند-شهاب دارایی

اکسین: سعید رازانی، مجتبی شیری، میثم آقا بابایی، بهنام عسکر خانی،مسیح زاهدی، محمود شفیعی، علی اصغر کریمی، شاهین شفیعی، اسماعیل فرهادی، مجتبی زارعی ، سید امیر میر بزرگی

 

کوبل داوری این دیدار برعهده ی تورج حق وردی – تورج عیوض محمدی – محمدرضا طالبی و داود محرابی می باشد و ناظر این دیدار نیز عبود سنگ شکن است.

گفتنی است این دیدار راس ساعت 17:30 در ورزشگاه تختی خواهد شد.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top