دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

گزارش حواشی دیدار تيم‌هاي پارس جنوبی جم و خیبر خرم‌آباد از هفته دوم رقابت‌های فوتبال قهرمانی ليگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور از سوی سازمان لیگ برتر تنظیم و در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفت.
به گزارش پايگاه خبري افلاک ورزشی ، به نقل از سازمان ليگ، در پایان این بازی که به ميزباني خيبر برگزار شد و یک بر صفر به سود پارس جم جنوبي پایان يافت، برخی از بازیکنان تیم خیبر با مربی تیم پارس جنوبی درگیری فیزیکی پیدا کردند.
سرپرست سازمان ليگ در این باره گفت: «‌خوشبختانه مسئول برگزاری مسابقه در صحنه حضور داشته و گزارش دقیق و شفافی از اتفاقات رخ داده به سازمان لیگ ارایه کرده است.
"غلامرضا بهروان" افزود: گزارش ناظر بازی و سایر مستنداتی که در اختیار داشتیم را به کمیته انضباطی ارایه کرده‌ایم تا کمیته انضباطی در خصوص اتفاقات رخ داده در این مسابقه تصمیم‌گیری کند.
وي تأكيد كرد: قطعاً کمیته انضباطی برخوردی قانونی و جدی با متخلفات خوهد داشت.
قابل ذكر است در پايان بازي بازيكنان دو تيم در راهروي منتهي به رختكن با هم درگير شدند و "مجتبي خورشيدي" كمك مربي پارس جنوبي كه قصد وساطت داشت، در وسط درگيري مورد اصابت مشت قرار گرفت و روانه بيمارستان شد كه خوشبختانه مشكل خاصي براي او حادث نشد و ترخيص گرديد.
مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top