دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

به گزارش پایگاه خبری افلاک ورزشی ،تیم پارس جم جنوبی بوشهر با استفاده از مربیان پر حاشیه تهرانی خود وبا استفاده از بازیکنان غیر بومی بی اخلاق توانست با فشار روانی وفحاشی های رکیک در طول بازی به بازیکنان جوان خیبر این بازی را تحت تاثیر خود قرار داده وبازی را به سود خود به پایان ببرند .

در پی حواشی ایجاد شده در بازی خیبر خرم آباد و پارس جم جنوبی و شکسته شدن سر مجتبی خورشیدی مربی جنوبی ها و جوسازی چند سایت  جنوبی ویک خبر گزاری به ارسال نادرست خبر این درگیری روی خروجی خود باعث ناراحتی شدید هواداران خونگرم خیبر خرم آباد شدند .

در پاسخ به دوستانی که امروز عصر هرچند نتیجه را بردند اما در اخلاق حرفی برای گفتن نداشتند باید بگوییم این بازیکن شماره ٩ پارس جم (محمدعلی اکبرخواه) بود که با رفتار و حرکات زشت و نکوهیده خود در طول جریان بازی به خصوص در دقایق پایانی باعث عصبانیت بازیکنان ، هواداران و مسئولین تیم خیبر و  حتی نماینده فدراسیون شد. فیلم رفتار مذموم این بازیکن در اختیار باشگاه خیبر است که بموقع در اختیار مراجع ذی صلاح قرار خواهد گرفت .

اما در مورد شکستگی سر مجتبی خورشیدی از مربیان جم باید بگوییم کسی به این مربی حمله نکرده است بلکه وی  خود به محل درگیری بازیکنان دو تیم نزدیک شد و در حال وساطت کردن از سوی بازیکنان تیم جم ناخودآگاه  با برخورد به دیواروسط رختکن دو تیم و تیم صدمه دید.

در بازی خیبر خرم آباد و پارس جنوبی جم، بازیکن خیبر خطایی روی پای بازیکن پارس جنوبی انجام داد و بازیکن تیم بوشهری با فحاشی به بازیکن خیبر، خواستار این شد تا داور به او کارت زرد بدهد، قضیه با وساطتت بازیکنان بزرگتر تیم خاتمه یافت، اما در پایان بازی حوادث تلخی را شاهد بودیم.

راهروی تیم میزبان و میهمان ورزشگاه تختی خرم آباد که در یک مکان قرار دارد، سبب شد تا بازیکنان دو تیم در راهرو همدیگر را به باد لگد بگیرند و در این میان، مجتبی خورشیدی مربی تیم پارس جنوبی که برای وساطت به میان دعوا رفته بود، سرش به دیوار برخورد کرد و بی هوش شد و به بیمارستان انتقال یافت.

خوشبختانه هم اکنون خورشیدی از بیمارستان خارج شد و در سلامت کامل به سر می برد.

خواهش می کنیم بی جهت به تیم نجیب خیبر تهمت نزنید. اعتقاد داریم اگر کادرفنی و سرپرستی پارس جم کمی مدیریت می کردند و بازیکن حاشیه ساز این تیم را کنترل و یا تعویض می کردند چنین مسائلی رخ نمی داد.

 و ما کماکان مهاجم پارس جم را مقصر مصائب لحظات پایانی می دانیم .

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

دیدگاه‌ها  

0 #3 لر 1395-05-25 00:45
کاش مربی پارس جم را نمی زدیم نتیجه را باختیم اخلاق کاش رعایت می کردیم .
نقل قول کردن
0 #2 مسعود مرادی 1395-05-24 03:29
درود بر خیبر خرم آباد وهواداران با تعصبش
نقل قول کردن
0 #1 سعید 1395-05-24 01:15
فقط خیر خرم اباد
از مسولان تقاضا داریم از همین اول فصل به تیم توجه ویژه ای کنند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

Back to Top