دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

نماینده مردم خرم اباد وچگنی گفت: مشکل خیبر خرم آباد با حمایت بخش خصوصی بومی  واستانداری لرستان مرتفع می شود .

 به گزارش اختصاصی پایگاه خبری وتحلیلی افلاک ورزشی ،محمد رضا ملکشاهی راد نماینده مردم خرم آباد وچگنی در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری وتحلیلی افلاک ورزشی در ارتباط با وضعیت خیبر خرم آباد گفت :ورزش به عنوان یک اهرم وبازوی توان برای مبارزه با ناهنجاری های اجتماعی وبسیاری از بزهکاری ها می تواند نقش موثری برای پر کردن اوقات فراغت جوانان داشته باشد .  

وی افزود:بنده ودکتر بیرانوند دیگر نماینده مردم خرم آباد در مجلس با رایزنی با خیرین وبخش خصوصی بومی در صدد تامین هزینه های تیم خبر خرم آباد در لیگ دسته اول به میزان یک میلیارد تومان هسیتم .

محمد رضا ملکشاهی راد افزود :در این میان فوتبال به عنوان یک ورزش مهیج وپر طرفدار می تواند در کمک به رشد وبالندگی جامعه تاثیر به سزای داشته باشد .

نماینده مردم خرم آباد گفت :تیم فوتبال خیبر خرم آباد به عنوان شناسنامه فوتبال لرستان وغرب کشور شایسته غربت وکمبودها نیست ونباید این تیم کاملا بومی وریشه دار را که افتخار ورزش وفوتبال لرستان بوده به حال خود رها کنیم .

محمد رضا ملکشاهی راد اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اصلی نمایندگان مردم خرم آباد ودوره چگنی  در مجلس شورای اسلامی در حوزه ورزش حمایت از  تیم فوتبال خیبر خرم اباد  در لرستان است و تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا این تیم در لیگ دسته اول با قدرت در رقابتهای لیگ دسته اول شرکت کند.

وی با اشاره به مشکلا مالی ونبود اسپانسر  که موجب ناراحتی مردم وعلاقمندان به فوتبال  می‌شود، افزود: هواداران این تیم علاقه شدید به تیم خود دارند و با وجود تیم خیبر خرم آباد شور و حال خاصی در ورزش لرستان  به وجود آمده و ما تلاش می‌کنیم تا این تیم در خرم اباد  بماند.

نماینده مردم شهرستان‌های خرم اباد وچگنی در مجلس  شورای اسلامی بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده حمایت همه‌جانبه‌ای از مالکان و مسئولان تیم فوتبال خیبر خرم اباد انجام می‌شود تا این تیم بدون هیچ دغدغه و نگرانی به فعالیت ورزشی خود ادامه دهد و بتواند باری دیگر شور و حال را درمیان مردم استان زنده کند.

ملکشاهی راد ضمن تقدیر و تشکر از هیئت فوتبال استان لرستان  در راستای حمایت از تیم فوتبال خیبر خرم آبادو توسعه ورزشی فوتبال در این شهرستان عنوان کرد: هیئت فوتبال لرستان در راس آن همایون بهاروند وولی خسروی  اقدامات مناسبی در توسعه فوتبال به ویژه در شهرستان‌ها انجام داده است و امیدواریم با حمایت‌های همه‌جانبه تیم فوتبال خیبر  را به جایگاه اصلی خود در فوتبال لرستان  و کشور برسانیم که نیاز است مسئولان ورزش استان نیز به این تیم اهتمام جدی داشته باشند تا شرایط موفقیت این تیم در عرصه‌های داخلی و ملی فراهم شود.

وی اظها رکرد: یکی از راهکارهای توسعه شهرستان‌های خرم آباد وچگنی  ارج نهادن به حوزه ورزشی به ویژه رشته فوتبال است چرا که این منطقه ظرفیت بالایی در رشته ورزشی فوتبال دارد و باید با اختصاص اعتبارات ویژه و جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی این ورزش به طور همگانی در منطقه توسعه یابد تا علاوه بر رشد ورزش شهرستان شور و حال اجتماعی نیز در منطقه شکوفا شود.

 خبر :محمود داودی نژاد

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

دیدگاه‌ها  

0 #2 حسینی 1395-05-07 08:54
درود برشما ودیگر نماینده خرم اباد کاش همه نمایندگان استان همت کنند این تیم شناسنامه لرستان است
نقل قول کردن
0 #1 یحیی دارایی 1395-05-02 21:44
درود بر نماینده دلسوز ومردمی جناب ملکشاهی راد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

Back to Top