دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

محسن قاسمی کشتی گیر فرنگی کار شایسته وخوب بروجردی که همیشه مورد توجه ویژه محمد بناءسرمربی تیم ملی بوده بار دیگر با اعتماد وی به تیم ملی دعوت شد .

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی افلاک ورزشی ،دوازدهمین مرحله اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برگزار می‌شود. دوازدهمین مرحله اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان روزهای 23 فروردین تا 3 اردیبهشت ماه در خانه کشتی شماره یک مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود. این اردو در حالی شروع می‌شود که این تیم سوم اردیبهشت برای کسب دو سهمیه باقیمانده برای حضور در المپیک ریو باید در مسابقات مغولستان به روی تشک برود. برای حضور در این اردو محمد بنا از 30 کشتی‌گیر دعوت به عمل آورده است. از نکات جالب توجه در بین نفرات دعوت شده به اردو دیده شدن نام محسن قاسمی کشتی‌گیر لرستانی است که مدت‌ها از اردوی تیم ملی دور بود. محمد بنا که همیشه علاقه زیادی به محسن قاسمی داشته با تلاش‌های فراوان توانسته او را از حواشی دور کند و به امید بازگشت دوباره به مسابقات کشتی این کشتی‌گیر را دوباره به اردوی تیم ملی دعوت کرد. 

توجه محمد بنا سرمربی کشتی‌بلد تیم‌ملی فرنگی نسبت به محسن قاسمی کشتی‌گیر جوان و آینده‌دار بروجردی فرصتی است که شاید کمتر کشتی‌گیری بتواند به این شکل نظر سرمربی تیم‌ملی را به خود جلب کند، چرا که همین حمایت و توجه باعث شد تا وی در مسابقات آسیایی تاشکند در رده بزرگسالان با کسب مدال طلا نظرها را بیشتر به سمت خود جلب کرد. 

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

دیدگاه‌ها  

-5 #1 علی 1395-02-09 12:06
فقط کوهدشت لرستان
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

Back to Top