آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

  

تیم والیبال بزرگسالان بانوان استان لرستان متشکل از بازیکنان حرفه ای و کادر فنی با حمایت استاندار لرستان، مقدمات و تمهیدات لازم را برای حضور موفق در لیگ برتر والیبال بانوان کشور فراهم می کند.

 به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی افلاک ورزشی ،استاندار لرستان در حاشیه دیدار با تیم والیبال بانوان لرستان گفت: با توجه به سوابق حرفه ایی موفق والیبال بانوان و ظرفیت های و توانمندی های مطلوبی که بانوان جوان و نوجوان با استعداد والیبالیست این استان دارد همواره شاهد درخشش ملی پوشان در دوره های مختلف بوده ایم.

هوشنگ بازوند اظهار کرد: با توجه به درخواست اداره کل ورزش و جوانان، هیأت والیبال و اعضای تیم، مبنی بر رفع نیازهای مادی ورزش والیبال بانوان، سبب گردید استانداری لرستان حمایت از این رشته ورزشی را در برنامه های خود قرار دهد و انتظار می رود بانوان در سال آینده با تیمی قوی تر و با کیفیت بهتر در مسابقات حضور یابند تا منجر به رشد و توسعه والیبال بانوان در بعد قهرمانی شوند. 

استاندار لرستان بیان کرد: این حمایت، همزمان با نکوداشت مقام زنان و مادران، به عنوان هدیه ای مختصر و ناقابل،به منظور تکریم توانمدی های ارزشمند و عظیم بانوان استان لرستان خواهد بود.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top