دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و رئیس هیات فوتبال لرستان مسئول بررسی و اصلاح اساسنامه هیئت‌های استانی شد.

به گزارش پایگاه خبری افلاک ورزشی ، در جریان نشست سالیانه هیات فوتبال استان‌های سراسر کشور که چهارشنبه 16 دی‌ماه در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد؛ "حیدر بهاروند" به عنوان مسوول بررسی و اصلاح اساسنامه هیئت‌های استانی انتخاب شد.
بهاروند دبیری هیئت فوتبال استان لرستان و 10 سال ریاست هیئت فوتبال این استان را در کارنامه دارد. 
 
 
بررسی اساسنامه هیات‌های فوتبال
رئیس فدراسیون فوتبال در نشست سالیانه هیات‌های فوتبال استان‌های سراسر کشور گفت: بحث اساسنامه هیات‌های فوتبال مورد بررسی قرار می‌گیرد و این اساسنامه در هیات رئیسه فدراسیون مورد تصویب قرار گرفته است.
علی کفاشیان گفت: هرساله کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون جهانی فوتبال تغییرات و اصلاحات را در قوانین و مقررات خود به وجود می‌آورند و تمامی فدراسیون های عضو نیز با توجه به این تغییرات، باید اصلاحات را در خصوص قوانین و مقررات در دستور کاری خود قرار دهند.
وی افزود: به همین ترتیب ما نیز این تغییرات را در مقررات خود به وجود آورده ایم؛ در واقع اساسنامه هیاتهای فوتبال که مورد تصویب هیات رئیسه فدراسیون نیز قرار گرفته را در اختیارتان قرار می دهیم تا در مهلت 10 روز آینده نظرات خود را به صورت مکتوب ارسال کنید تا پس از بحث و بررسی درصورت تصویب نهایی در هیات رئیسه، آنرا اجرایی کنیم.
کفاشیان ادامه افزود: بعد از برگزاری مجمع فدراسیون در تاریخ 23 دی‌ماه و مطابق با اساسنامه برای برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون دو ماه زمان نیاز داریم و فدراسیون فوتبال آمادگی این را دارد که در تاریخ 25 اسفندماه مجمع انتخاباتی را برگزار کند.
رئیس فدراسیون در ادامه گفت: از آنجائی که معرفی و ارائه برنامه‌ها از جمله حقوق حقه همه کسانی است که می‌خواهند در انتخابات حضور داشته باشند، لذا می‌بایست در یک فضای سالم و مطابق با قانون و بدون ایجاد فضای تخریبی، این فرصت به همه علاقه‌مندان برای حضور در فدراسیون فوتبال داده شود و در نهایت این مجمع عمومی فدراسیون فوتبال است که تصویب نهایی را برای انتخاب رئیس فدراسیون خواهد گرفت و همه باید به تصمیم مجمع فدراسیون احترام بگذارند.
قابل ذکر است؛ این نشست با حضور علی کفاشیان، رئیس فدراسیون، دکتر علیرضا اسدی، دبیر کل فدراسیون، مهدی تاج، نایب‌رئیس دوم و رییس سازمان لیگ برتر، شهاب‌الدین عزیزی خادم، عضو هیات رئیسه و کلیه روسای هیاتهای فوتبال روز گذشته در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.
مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top