دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

در دیداری حساس خیبر خرم‌آبادامروز دوشنبه در ورزشگاه انقلاب کرج  به دیدار  با سایپا تهران می رود.

به گزارش  افلاک ورزشی  ؛ هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ دسته اول کشور از ساعت ۱۷امروزدو‌شنبه ۲۷ فروردین با برگزاری دیدار حساس سایپا - خیبر در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار خواهد شد.

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد این روزها با هدایت  رضا مهاجری، سرمربی باتجربه و مشهدی خود، در صدر جدول رده‌بندی جا خوش کرده و آماده حضور در لیگ برتر می‌شود. آن‌ها از ۱۳ بازی گذشته خود ۱۲ برد کسب کرده‌اند و با اختلاف صدرنشین لیگ هستند. 

خیبر در حالی امروز مهمان رقیبی پرسابقه است که تاکنون با ۶۱ امتیاز و شش امتیاز فاصله با تیم دوم، صدرنشین مسابقات است وسایپا نیز تاکنون با کسب ۳۸ امتیاز تیم ششم جدول است.

اما کمی پایین‌تر از خیبر، تیم سایپابا مجتبی سرآسیایی دیگر مربی مشهدی خود قرار دارد. سرآسیایی که آذرماه سرمربیگری سایپا را بر عهده گرفت، پس از نتایج خوبی که با نارنجی‌پوشان گرفت و توانست بار دیگر این تیم را مدعی کند، در سه هفته اخیر نتایج خوبی نگرفته تا حالا از کورس مدعیان فاصله بگیرد. 

 سایپا که در ابتدای فصل یکی از مدعیان صعود شناخته می‌شد، به رغم حضور در رتبه پنجم جدول، فاصله امتیازی قابل توجهی با تیم‌های بالاتر از خودش دارد که این امر به خاطر نتایج سینوسی و باخت‌های گاه دور از انتظار این تیم بوده است. این نتایج سینوسی منجر به تغییر کادر فنی این تیم شد و مجتبی سرآسیایی جایگزین مهدی حسینی‌نسب شد. حال سایپا در صدد است نیم فصل را به قوی‌ترین شکل ممکن در مقابل داماش به اتمام برساند تا بار دیگر به جمع بالانشینان نزدیک شود.

نکته قابل توجه اینکه مجتبی سرآسیایی سرمربی این روزهای سایپا در شهرخودرو و مس کرمان یکی از همکاران قابل اعتماد رضا مهاجری بوده و حالا نبرد روز دوشنبه با توجه به رویارویی دو دوست و همکار قدیمی مشهدی بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. 

انتهای پیام 

خبرنگار :امیر محمود داودی نژاد

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top