دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 در دیدار معوقه از هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال ایران فردا خیبر خرم آباد در ورزشگاه سردار جنگل رشت مهمان داماش گیان خواهد بود.

 

 به گزارش افلاک ورزشی ؛خیبر صدر نشین پرقدرت این روزهای لیگ دسته اول فوتبال ایران در دیداری معوقه وخساس در شهر باران به مصاف داماش گیلان می رود.

خیبر با اتکا بر بازیکنان جوان و با تجربه وحضور چند بازیکن بسیار تعیین کننده همچون مهدی کیانی٬ابرقوی نژاد٬طاهرخانی ٬مهرداد قنبری ٬کورش ملکی ٬حسن مرادی و....با مربیگری رضا مهاجری سرمربی باتجربه وباهوش خود برای جدال سخت با داماش وکسب سه امتیاز برنامه ویژه داردودر آن سوی میدان داماش رشت با مربیگری علی نظر محمدی وفرار از قعر جدول در اندیشه یک شگفتی بزرگ وپیروزی بر خیبر است. 

با توجه به وضعیت جدول برای دو تیم برد این دیدار برای هر دو تیم از نان شب هم واجب تر است و می توان این دیدار را یک جدال سسخت و نفسگیر برای دو تیم تلقی کرد که برنده این دیدار تا حدود زیادی خیالش از صعود یا سقوط راحت می شود.

 دیدار معوقه دو تیم داماش گیلان و خیبر خرم‌آباد از هفته بیست و یکم لیگ دسته اول ایران که در تاریخ هشتم‌ اسفند ۱۴۰۲ به دلیل بارش سنگین برف لغو شده بود قرار است طبق برنامه از قبل اعلام شده کمیته مسابقات سازمان لیگ فردا چهارشنبه ۱۵ فروردین از ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار شود. 

یاران مهاجری در حالی به مصاف داماش گیلان یکی از تیم‌های قعر نشین خواهد رفت که خیبر تا پایان هفته ۲۵ با ۵۵ امتیاز و بالاتر از چادرملو ۵۴ امتیازی و فجر سپاسی ۵۱ امتیازی صدرنشین است.
خیبر در این دیدار حساس می‌تواند با پیروزی برابر حریف دست به کار بزرگی بزند و با فراری بزرگ فاصله را با نزدیکترین رقیب به چهار امتیاز برساند.
داماش گیلان تیم ۱۹ امتیازی این مسابقات حال و روز خوبی در جدول ندارد و تیم شانزدهم این مسابقات است.
آن چه مهم است خیبری‌ها نباید حریف را دست کم گرفته و انتظار می‌رود با یک بازی منطقی در پی کسب حداکثر امتیاز از این دیدار خارج از خانه و تصبیت مطمئن صدرنشینی باشند.
دیدار رفت به دلایل انضباطی با حساب سه بر صفر به سود خیبر ثبت شد٬ همین موضوع می‌تواند یکی از دلایل حساس یودن این رقابت باشد. 

انتهای پیام 

خبرنگار :امیر محمود داودی نژاد

 
مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top